To day!!!

Okej, nu är klockan då 10:20 och jag har fixat käk till dunisarna, plockat upp gurka från bottnen av deras bur, satt dit en klocka på min blogg. Nånsom har lagt mårke till den? Har försökt ändra bakgrundsbild med hjälp av koder, men har inte gått nå bra ska försöka senare ikväll när hjärnan är igång.
Mailat min handläggare på AMS om ungdomsgarantin och datateknis, så får de om jag får nå svar.

Åh, such kom på att jag är själv hemma:( Trodde att mellan systern var hemma, men nej. Så man har liksom gått här hemma och trippat fram för att inte väcka henne i så fall.
Skulle ha varit klar med dammsugningenför länge sen om jag visste om hon inte var hemma och poppat musik för mig själv, men nej. Nu är jag sent ute på det. Aja, strunt samma, kunde faktiskt ha kollat om hon sov, men hennes dörr var stängd och ville inte öppna den. (Den kan låta ibland när man öppnar den).
Aja, ska ta och sätta på musik så att det inte är allt för tyst här hemma. Sen vattna blommorna och sen stänga av sterion, ut och springa/gå vad jag nu tänker ta och gö. Hem, duscha och sätta igång med dammsugningen om jag inte tat det före duschen då.

Men först ska jag tala om hur det gick på tudorkliniken:S
Mina systar tar sprutan före mig i samma rum och sen var det jag. Är lite rädd för sprutor, men pänker att det inte är nån fara. Hon sticker in sprutan och känner bara ett stick. Tar en liten stund och när hon nästan är färdig så känner jag hur ont det gjorde i armen. Fattade det inte att det kunde göra så himla ont. Å samtidigt som det gjorde ont så grimagerade man och ser att det blir svart för ögonen. Hjälp!!! Aja, men jag kommer tillbaka lika snabbt som det svarta kom. Läskigt som bara den:S
Har två sprutor till att vänt mig... Such men det ska nog säkert gå bra, hoppas på bättre än vad det gjorde nu.

Nej, nu måste jag kolla till fåglarna, hör att de kastar ner gurkbit efter gurkbit... Rackarungar!

Ska ut snart:P

Okej! Har kommit in för flera timmar sedan, hunnit dammsuga, hjälpa mamma med att ta ner gardineran i köket och i vardagsrummet och tagit ner nya från övervåningens klädkammare.
Duschat fåglarna så nu ser de så söta ut;)

Var ute och sprang och gick en stund på eftermiddagen:) Kändes gött, men gud så drygt:S Märks att man inte har varit fysiskt aktiv på sistone, att man inte har haft idrott på ett tag och verkligen har varit tvugna att springa ett antal varv runt fotbollsplanen. Men jag har gjort det och är stolt över mig själv att jag begav mig ut och gjorde nått fysiskt:) Klappar mig själv på axeln:P

Sen så har man setat i varierat antal timmar och hållt på att förändra bloggens utseende. Bakgrund (elden) och den oranga färgen har jag setat och knepat och knåpat med ett tag:) Är nöjd med resultatet men jag skulle vilja göra nått annat med den översta delen där det står välkommen till mitt ställe. Andra har häftiga layouter där uppe som jag inte alls kan få till:/ Men men, jag är jätte nöjd med dagens insatts av bloggen:P

Nu så ska jag ta och tvätta fönstret, städa undan lite på mitt rum (som jag har sagt att jag ska ta och göra men har inte blivit av) och sen så blir det te att slappa lite.

Måste inse att jag har gjort en hel del idag:D Dubbel klapp på axeln. Är helnöjd med min dag:)

@~>~>~ Älskar dig;) ~<~<~@ 


Tio saker om mig



1. Är du singel?
Nej!
2. Är du lycklig? Ja:D
3. Är du uttråkad? Nej
4. Är du ledsen? Nej
5. Är du italienare? Öö nej
6. Är du gravid? Nej
7. Är du full? Nej
8. Är du cooling? Kanjag inte påstå
9. Är du från irland? Nej
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Ja, men inte mina biologiska. M och mamma är gifta


Åtta saker om ditt kärleksliv

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Kan hända:)
2. Har du någonsin blivit sårad? Nej
3. Har du nånsin tänkt på en och samma kille/tjej flera gånger under natten innan du somnade? Ja;)
4. Har du gillat en kille utan att berätta det för honom? Har inte gillat en annan kille, skulle jag har gjort det så skulle jag ha berättat det för min kille.
5. Har du kysst någon inom de två senaste veckorna?  Ja, J;) 
6. Har du haft en hemlig beundrare?
Ja har jag säkert:)
7. Är du kär? Hehe skojar du:P
8. Vill du gifta dig i framtiden? JA någon gång så:)


10 saker två alternativ

1. Kärlek eller lust? Kärlek
2. Hår eller Ögon? Ögon
3. Katter eller hundar? Båda
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar? Få bästa vänner!
5. Tv eller internet? Båda
6. Coca-Cola eller Pepsi? Coca-cola
7. Vild utekväll eller romantisk hemmakväll? Romantisk hemmakväll (har jag varit ute någon gång, nix)...
9. Dag eller natt? Beror på. Dag kan am ngöra vad man vill (om inget jobb), Natt får sova eller annat:)

10. Msn eller mobil? Mobilen


Tio "har du nånsin..."

1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån?
Nej, har aldrig försökt. Dock när jag stack från pappa och sov över hos en vän när det var som jobbigast.
2. Brutit ett ben? Nix
3. Gjort nåt du ångrar? Ja
4. Hoppat Bungee Jump Nej
5. Ljugit för någon du tycker om? Nej
6. Ätit en hel tårta? Med min lilla fjörliga mage, haha, nej tror inte det va:P
7. Gjort bort dig offentligt? Ehe, aa:S
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Nej
9. Gråtit när ett husdjur dog? Ja, även om det var en lite fisk:S
10. Velat försvinna? Innan men absolut inte nu längre:)


10 senaste

1. Telefonsamtalet du gjorde? Ringt arbetsförmedlingen
2. telefonsamtalet du fick? Mamma igår, skulle kasta alla öppna påsar. Mjölbaggar eller nåt annat kryp hittade jag i havregrynen:S
 3. Personen du var med? Igår när jag skulle ta spruta med systrarna
4. Roligaste grejen som hänt? Studenten
5. Personen du sms:ade? J min älskling:)
6. Du kysste? J,hallå;)
7. Du skrev till på myspace? Har ingen
8. Du kommenterade? Hm, nån som har kommenterat mig som jag har kommenterat tillbaka.
9. Du åt? Hönökaka
10. Du kramade? Mams natta kram


Kommentarer
Postat av: bowlingjocke

Jag tror att anledningen till att det svartnade för ögonen för dig var att du var lite väl nervös och "glömde" att andas eller nåt.
Jag svimmade hos min mormor och morfar för nåt år sedan när vi var där. Jag kände innan jag gick från matbordet att jag blev så väldigt yr. Dum som jag var så gick jag, utan att vänta, med tallriken till diskbänken. När jag lämnade tallriken så svimmade jag ett par sekunder (ramlade ner på golvet). Då svartnade det ett par sekunder. Det första man såg när man "vaknade upp" igen var mammas gloögon.. hon var ju förstås vääldigt orolig.. mormor med förstås. Så.. jag fick lägga mig i soffan ett tag och ett glas vatten.. hehe.. Enda gången jag har svimmat. Men det var lite läskigt.. även för mig.

Sådär nu fick du lite läsning.. hehe

2008-02-05 @ 18:13:27
Postat av: Anonym

4. Har du gillat en kille utan att berätta det för honom? Nej, jag har inte gillat nån annan kille samtidigt.

What?
Det som menas är nog... har du gillat nån kille utan att berätta för DEN killen att du gillar honom... ;)

Och!

5. Har du kysst någon inom de två senaste veckorna? Nopp, bara dig J;)

DÅ har du väl kysst nån. Nämligen J;)

2008-02-05 @ 22:26:48
Postat av: Mamman

... var det som kommenterade... :)

2008-02-05 @ 22:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0