Oj då:s

Kom på att jag inte skrev någon blogg idag:) Inte ens på morgonkviste, men nu kommer det!
Jag och mellan systerna tog bussen ner till Eurostop idag (hon hade en ledig dag från skolan). Jag och hon gick enförst på apoteket för att fixa en grej. Sen gick vi in på några klädbutiker, köpte mig en skjorta (ska tala om anledningen snart:P)  sen efter att ha strosar runt där en stund så gick vi till expressohouse och köpte oss en varsin scones och varsitt iste. Satt där en stund och pratade lite. Sen gick vi bort till blomsterlandet och fastnade där i minst en timme:S
Vad skjutton gjorde vi där i en timme?
Jo! Vi letade efter en kruka somnågon hade gjort ett arangemang i och vi ville också använda en sån kruka till ett eget arangemang. Efter att ha letat igenom butiken så hittar loppan den! Förtäckt med nå gummiskydd så att den inte skulle bli skavd mot någon annan kruka.
Efter det så stod vi och funderade ut vad vi skulle ha i krukan.Hittade det vi letade efter och sen var det dekorationen till. Vi letade och letade efter genomskinligt glas, men det fanns inte. Vi frågade, men det fanns bara färgat.
Sen så ville vi göra något till oss själva! Så vi letade efter det vi ville ha i våra krukor.
Ska ta kort på det som har köpts och lägga in det på min bilddagbok.se (linedancelisa heter jag där!).

Åh, känns som att jag hänger överallt! Lunarstorm (är det stället jag håller kontakten med mina gamla och nya vänner), Nattstad (nån som ville att jag skulle bli medlem. Inget namn nämnt, men har bara varit inne där 3 gånger :s... lönt! Här inne och skriver blogg, bilddagboken (Lättare att sätta in bilder), Facebook (mamma ville att jag skulle bli medlem, hoppade på men är sällan inne där, mycket sällan!), Netlog (Jocke ville att jag skulle bli medlem, pratar med andra som dansar linedance och sett några på sena linedancekvällar), Betapet (för att spela alfapet när jag har tråkigt), Hotmail x 2(en jobb mail och en vanlig, där man får en massa reklam).... Ja, det finns säkert nått mer!

A just det:P Skjortan ja!:) Hihi i morgon börjar något som jag alltid annars har gjort på onsdagar när det har gått:D                                                                         !!!!Linedance!!!!
Åå ska blir så himla kul:D Se vad vi ska dansa! Ska in på deras hemsida och kolla en snabbis när jag har blivit färdig med mitt skrivande.

Imorgon vet jag inte vad jag ska göra mer än att dansa på kvällen. Får ta dagensom den kommer!

Torsdag och fredag blir jobbar dagar! 07:30-15:30 på torsdag och på fredag 07:30-12:00.
I morgon kanske man år jobba men annars tar jag som sagt dagensom den kommer.

Tjaaa, nej fortsätter och skriver imon tror jag! Har ont i nacken av att sitta med min bärbara dator på min pall och sittande på min säng och stirra på dator ett tag.

@~>~>~ Älskar dig going;) ~<~<~@

Kommentarer
Postat av: Mamman

Men avregga dig från de ställena då... juh! Jag är inte på Facbook längre.. inte heller på Netlog..
Bättre med få ställen juh..

2008-02-12 @ 21:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0