Morgonen!

Jo jag vet att jag kan göra det mamma!

Jösses alltså, klev ur sängen nyss och gick till toan och snöt mig. Slängde pappret på toan och så känner jag hur det rinner i näsan. Inte snor, inte en sån konsistens!! Bara på ett kick så droppar det blod ner på golvet. Roffar åt mig en pappersbit och sätter den för näsan och lutar bak huvudet. Hela pappret var nerblodat så jag hade huvudet över toastolen och tar nytt papper, under tiden så droppar det väldigt snabb. Det går inte ens en sekund mellan dropparna.
Fattar inte hur jag lyckades på näsblod! Har aldrig fått det innan.
Men nu har det gått över i alla fall!

Happ, en morgon med näsblod och ett samtal från centum om vick idag från 13-16.30 på en skola, så detta blir den första gången som jag kommer att vicka på ett fritids. Men det ska nog gå bra:)
Se om jag hittar stället bara:S Avdelningen alltså!
Så idag blir det då 3,5h, i morgon 8h -rast på 0,5h så då blir det bara 7,5h som jobbtid och på fredagen blir det 4,5h.
Några timmar denna vecka i alla fall:D
Göttans!
Fick ett sms nyss från snöstorpsområdet och de ville ha en vikarie från 11:30-16:00, skulle ha varit bättre att ha tagit den, men det är too late! Det som först dyker upp tar man ju! Man vet ju inte om det kommer nått bättre.

Ska kolla AMS också en snabbis innan jag äter frukost och se om det har kommit nå nya jobb som man kan söka. Sen så ska jag ta och städa lite på mitt rum. Inte mycket som är framme, men jag vill ändå få bort det!

Linedance i kväll:P Yyiiiihaaaa:D
Kul som bara den:) Att få röra på sig lite;)

@~>~>~ Tråkigt att du är sjuk älskling:`( ~<~<~@

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0