Min och din dag!!

18 Frebruari, vad kan det vara för dag?
Jo, det är min och min älsklings dag idag. Å varförär det vår dag kan man fråga sig?
Jo, vi har varit tillsammans i 6 månader nu.
Det känns som att tiden har rusat iväg, men det har den inte, det har varit likadant som alla andra år!

Okej, låg och tänkte lite igår!


@~>~>~ * ~<~<~@

Det handlar om oss och detta är skrivet till dig älskling!

Det har gått ett halvår nu sen vi blev tillsammans.
Jag minns fortfarande den första gången som vi träffades
och den första kramen som jag gav dig.

Nu efter ett halvår så minns jag också vad du skrev just den dagen,
det som knöt oss samman ännu mer.
Efter att ha dolt det vi känt för varandra i månader så kom det äntligen fram
klart och tydligt ifrån dig vad du kände för mig.

Ett halvår har gått och mycket har hänt!
Saker som har tagit lång tid att släppa och
saker som du och även jag har fått väntat på!
Det har tagit tid, men nu känner jag att det är det värt.
Värt att ha väntat!

Jag skulle vilja förklara med ett starkare ord vad jag känner för dig,
men det enda jag kan komma på är det som alla andra säger,
att jag skulle kunna ta ner himlen om jag så kunde för så mycket tycker jag om dig.
Men att skriva att jag älskar dig är tre ord som är starka nog
och som skulle kunna hålla i evigheter för mig.

Jag känner att jag är lyckligt lottade att ha en underbar kille som dig J.
Det är ingen som kan ta din plats som du har i mitt hjärta.
Det är du, ingen annan.

Jag älskar dig jätte mycket!

@~>~>~ * ~<~<~@


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0