Måndag!!!

Happ då har jag ringt till och frågat om den sista hepatit sprutan, men den kunde jag inte boka än tydligen så jag eller någon annan får ringa och boka den tiden senare då!
Å sen har jag ringt till arbetsförmedlingen och talat om hur mitt läge är just nu. Vissa gånger som man har ringt så har det varit sura tanter som har svarat, men denna gången var det en riktigt trevlig tant som svarade. Hon pratade på om att det var bra att jag var ute och vikarierade och att jag skulle fortsätta söka jobb m.m.

Senare idag så ska jag och mina systrar ta gardasil sprutan! Super konstig spruta, den ser inte alls likadan ut som de andra sprutorna. Alltså de ser inte ut som vanliga! Denna har nån metallfjäder i sig som tjongar till, jätte konstig. Den känns knapp heller:P
Ska hämta ut den på apoteket och sen till tudorklininken och ta den. Man får nämligen inte ta spruta själv!

Jaha ingen som har ringt idag:/
Så idag så ska jag in till stan kolla i en väskbutik och fråga om de har andra färger på de ordentliga resväskorna som finns. Om man kan beställa in en annan färg om inte annat!
Ska till Åhléns och köpa en U2 skiva och förbi H&M, sen ska jag hem igen hade jag tänkt.
Ut och gå eller springa sen. Å det SKA jag göra, jag ska inte ta och lata mig denna gången. Har skrivit det länge att jag ska ut och göra nått, men banne mig så har jag ändå inte gjort det, men nu jädrar:)
Man vill ju bli sommarfin:P och semesterfin såklart:) 
Haha:D Men först lär jag ta och göra mig iordning och käka frukost! Se vad det blir för frulle idag då. Kanske havregrynsgröt? Hmm... Tror nog minsann att det blir det:) med russin:P
Nej måste ta och sätta fart om jag ska komma hem igen till 12 eller före någon gång. Ska ju hinna ut innan mamma kommer hem och vi ska iväg och ta sprutan.

Typiskt, jag städade inte igår och inte tvättade fönstret heller:/ Happ får göra det sen när jag har gjort det jag har tänkt att jag ska göra idag:P
Nej, banne dig Lisa, fixa dig och gör det du ska;)

Haha:D
Gu vad jag är glad nu:P Har gjort det mesta som jag har lovat mig själv att göra idag:P Har varit in till stan och beställt en väska:D Rseväska alltså:) Får se hur färgen blir bara! Den fanns inte i butiken och hoppas att storleken blir bara med. Färgen skulle tydligen bli himmelblå i nån liknande färg.  Fick se en färg i katalogen men den var tydligen inte lik sen som egentligen fanns, men den lär nog bli bra ändå:)
Köpte mig en skiva med uppe på Åhléns:P U2/ How to dismantle an atomic bomb!
Å har jag varit ute och gått? Ja det har jag:P Hoppade av vid eurostop och gick hem, tog tid men vad gör det!

Så nu är det bara att städa mitt rum och tvätta fönstret och ta spruta, men först ska jag ta och titta på det jag spelade in igår:P

@~>~>~ Älskar dig going;) ~<~<~@

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0