Jobbdag!!!

Idag har jag jobbat på mammas ställe igen, fast denna gången i 5,50 timmar. Morgondagens jobb blev inte av för att hon som jag har vickat för skulle komma tillbaka igen.

Har kommit hem för typ en timme sedan och håller på att bädda rent i sängen. I morse så tänkte jag bara ha över överkasstet, men la upp det jag har på sängen. Gick ner och skulle slänga bananskal och vad läser jag på en lapp i trappen?
" Lisa bädda rent innan du åker till J"... Happ, helt onödigt att lägga upp allt på sängen:/
Ska ta och städaundan lite (som jag fortfarande har sagt att jag ska göra ett tag:S). Vattna mina blommor och duscha senvet jag inte vad jag hittar på för nått. Åh!!! Ska maila Naza och fråga hur det har gått för henne på förskolan:)

Å jag ska även ut i bilen och se om jag får igång ipodens fm sändare. Fixade inte det sist jag testade för jag var för stressad då. Hihi se om jag kan lyssna på musik sen:P

Måste sätta lite fart om jag ska hinna med allt. Är ju lite seg av mig;)

@~>~>~ Saknar dig som bara den, men idag ses vi;D ~<~<~@

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0