Jobbdag!!!

Jaha då så har jag varit på mammas ställe och jobbat idag! 3,75 timmar. En i personalen ringde hem till hos på morgonen och väckte mamma och ville kolla om jag var upptagen och om mamma kunde jobba längre.
Kommer att jobba i morgon med och kanske på fredagen. Fredagen berodde på om hur många barn det skulle bli där, så får se.
Den tidigare helgen till J blir i alla fall av. Ska ändå vara beredd att åka iväg på fredagen om det är någon som behöver vick.
Ska åka till honom på eftermiddagen/kvällen imorgon :D
Skoj skoj:P Ska sova över där till söndagen:)
Saknar dig så;)

Ja ni... Hm.. Ska packa väskan och städa lite nu då, å banne mig ge mig på fönstret någon gång. Stör mig på att det ser rätt suddigt ut när man tittar ut. Precis likadant som det kan bli när man har kladdat ner sina egna glasögon. Kunde inte göra rent fönstret igår, för det började regna så jag ska ta det nu när det är uppehåll:)

Nej, måste göra nån nytta nu...

Ha det!

@~>~>~Lava you;) ~<~<~@

Nått kul jag själv har hittat på nån snapsvisor sida:P


Svenska
H: Tycker du om mig?
D: Ja det gör jag.
H: Är det riktigt säkert?
D: Ja, det är det.
H: Får jag komma till dig?
D: Ja det får du.
A: Hopp suddelulle rulle rallan lej!

Japanska
H: Pentax minolta?
D: Honda mamiya.
H: Yen kawasaki?
D: Honda kyushu.
H: Fuisiyama?
D: Yen yokono.
A: Sony akai maliyti yamaha!

Gotlänska
H: Meun feuna rauka?
D: Ja feur tausan.
H: Aude recktit ricktit?
D: Jau maun bauta.
H: Keun jek gomme i dau?
D: Jau meun bock.
A: Tutta frutta Visby tutta bauta mums.

Finska
H: Hurmi ja pojkka?
D: Koski ja kekko.
H: Kalevala penti?
D: Koski ja kyllää.
H: Sarrijärvi korva?
D: Koski ja pellää.
A: Tunti ja pitti kitti kaiine kaks.

(Om detta stämmer vet jag inte. Hoppas det i alla fall)....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0