Helgen!!!

I helgen så har man varit i stugan med familjen! Vi kom dit och det blåste en hel del, efter nån timme så började snöa och hagla en del, men efter ett tag så snöade det bara på ena sidan av stugan och på den andra sidan så var det skinande väder. Jätte konstigt:) Hände två gånger under lördagen!
Tittade på Harry Potter med systrarna under kvällen på lördagen.
På söndagen så vaknade vi sent. Jag, mamma och minsta systern. Jag var rätt trött. Vaknade 10:30:P och vi lade oss 12 på kvällen. Gött att få sova lite extra nån gång ju;)

Nyss kommit hem, stoppat in alla kylvaror i kylskåpet, upp på rummet och satte på sterion (så nu poppar man musik:P) och skriver blogg! Ska ta och städa lite (har stökat till lite under veckan:/, men det går nog snabbt!), vattna blommorna, duscha och sen? Ja, det vet jag inte vad jag ska göra för nått!
Ska kanske ta ner min bondepraktikekalender från 2007 och sätta upp en matkalender för 2008! Har tänkt ta och göra det innan men det har inte blivit av bara.

I morgon (om jag inte får nått vick) så ska jag ringa och beställa tid för den sista sprutan som heter twinrix för mig och mina två systrar och någon denna vecka så ska vi till kliniken och ta den andra sprutan av Gardasilen, den mot livmoderhalscancer. Sen ska vi ta den en gång till i Juni (har jag för mig) å det är den sista gardasilsprutan.

Kan nog hända att jag drar en sväng in till stan också!:P


Hm... I veckan någon gång så hade jag också tänkt att åka till J och sova över även om det är en jobbardag för honom! Tänkte åka till honom på torsdag eftermiddag, men jag får se!  Vet jag att någon behöver vick på fredagen vid 7 så kan jag inte åka till honom och sova över. Ska ju kunna ta mig in till stan och sen vill jag inte väcka J allt för tidigt heller. Visst J kommer ju kanske att väcka mig när han måste upp, men då går jag nog också upp ifall om det är någon som ringer för vick senare för då är jag i alla fall klar att åka i så fall:)
Ringer ingen på fredag morgon eller att jag vet att jag har ett vick så åker jag kanske till Väla själv. Ska kolla på två grejer. En skjorta som finns här men inte i rätt storlek och på resväskor. Ska väl säkert kolla in nått mer också, men kanske inte köper det! Ska ju med Naza ner dit någon gång i mars. Å då måste man ju ha nått att handla:)

Hm, nej ska försöka få iordning på mitt rum igen! Ta och sätta upp kalendern, ta ner darttavlan från dörren, slänga lite kvitton från anslagstavlan och lite mer. Ska ta och passa på att göra rent mitt fönster å:)

Ha det göttans!!

@~>~>~ Älskar dig sötnos;) ~<~<~@

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0