Ny vecka!

I helgen så har vi varit hos Js föräldar två gånger. Både på fredagen och på lördagen.
På fredagen så var vi där i några timmar, fikade och myste lite framför deras nya kabin och satt och pratade om våra riktiga pappor med Js mamma. Lite jobbigt då men, det känns bättre att prata om det så att andra vet med. Jag vet ju inte hur mycket J har sagt och berättat om min så kallade pappa för sin mamma, så hon fick veta lite om hur det låg till hos mig och mina systrar. Åkte därifrån strax före 10 tiden på kvällen och skulle ha åkt och köpt pizza men vi han inte, de stängde 22 nämligen så det blev MC´d mat istället:) orkade inte fixa nått själv!
På lördagen så åkte vi till föräldrarna igen å var där vid 11 tiden. Drack lite saft och sen så fick jag byta om till ridkläder:P Jag och Js mamma skulle ut och rida på deras islandshästar och J skulle byta sommardäck på sin bil. Så jag och mamman var ute och red 1 timme kanske mer (hade ingen koll på tiden).
Hade aldrig töltat innan så det var kul att får göra det:) Det var härligt att få vara ute och göra nått som man sällan får göra annars och att få göra nått med Js mamma är absolut inte fel:)
På söndagen satte vi på väckarklockan. Steg upp tidigt och åt frukost, vid 8 ringer det och "dagens aktivitet" ställs in. J, Js pappa och morfar skulle fixa deras båt och jag och Js mamma skulle vara ute och rida, men det blev inte så bara för att det regnade för mycket:/ Men det blir nog andra tillfällen:)
Hade i alla fall en riktig träningsvärk efter ridningen:S men vad gör man när man så gärna vill rida?:P

Idag har ingen ringt så det blir antaglingen en hemma dag. Se om någon ringer för vick till eftermiddagen!
Vet inte riktigt vad man ska hitta på bara!:/ Får se helt enkelt!

@~>~>~ Älskar dig ;) ~<~<~@

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0