Ja ni!!!

Ärligt talat så har jag tappat lusten att skriva blogg, är väl för att jag har annat att göra om dagarna nu. Annat att göra som är viktigare än att ta och sitta en halv timme, timme för att sitta och skriva ner vad jag har gjort om dagarna.
Kan berätta kort om vad jag har gjort i helgen, igår och idag!
Fredag-lördag eftermiddag så var jag till farmor och MI moster och lastade lite bröte på släpvagnar.
Det blev två vändor med bröte som vi åkte till Värnamo och lämnade på sånt där sorteringställe (kommer inte ihåg vad hette:S) aja.. Vi lekte lite med kusinen som kom ner (3 el. 4åring) eller ja rättare sagt SA lekte med honom. Stannade som sagt till eftermiddagen och SA och SO stannade kvar å jag följde med mamma och MI hem. Gjorde mig i ordning lite och åkte iväg till Js föräldrars gård (trodde inte att jag skulle hitta rätt, men det gjorde jag :D) J, Js syrra, morfar och hans pappa stod och höll på med deras båt när jag kom.
Js mamma och jag stack ut och red och denna gången gick det ännu bättre.
På kvällningen så åkte Js morfar och mormor hem till sig och jag, J, mamman och pappan tog släpet med oss till Js lägenhet. De bar in en stor hörnsoffa som J ville ha när föräldrarna skulle ge sig av med den. (Så nu står den i vardags rummet med den soffa som han köpte när han flyttade in. Hihi:P) Åkte tillbaka till gården, åt pizza och sen rullade jag och J hem till hans lägenhet i varsin bil.

På söndagen så åkte vi tidigt till hansföräldrar igen å de skulle fortsätta med båten. Jag och svärmor bakade kanelbullar å när första plåten var färdig så gick vi ut till de andra och fikade. Väntade in de sista plåtarna och sen bytte vi två om till ridkläder och fixade med hästarna. Sen så tog vi en lååång runda med dem:P Riktigt härligt väder var det att göra det:)
Kom tillbaka, hjälpte till på ett litet hörn på båten (vilket inte blev mycket). Åt spagetti och köttfärsås där och sen plockade de undan de verktyg som de hade använt å sen så åkte vi hemåt.

Stannade hos J till måndag morgon och åkte därifrån vid 9 tiden. J han åkte till jobbet vid 6:/
Åkte till det ställe som jag kommer att jobba på i sommar och kollade runt i lokalerna och sen så satt vi och pratade lite om lönen, arbetsuppgifter och tider och sånt som jag kommer att få reda på lite närmre när det är dags:)

Å idag då! Ja, jag har hållt på lite med fåglarna, varit ute och röjt lite i trädgården på framsidan och ska fortsätta lite till tänkte jag. Ska ta bort gräset från stenkanten.
Så får se om det händer någe mer i da då!

Have to go!
Har annat att göra!

@~>~>~ Älskar dig sötnos;)~<~<~@


Kommentarer
Postat av: N i n a

Är ni förlovade? :D

2008-04-15 @ 16:19:59
URL: http://nijna.blogg.se
Postat av: Lisa

Hehe nej det är vi inte:) Lättare att säga svärmor:P

2008-04-15 @ 18:42:47
URL: http://linedance.blogg.se
Postat av: bowlingjocke

Nej, snälla.. Sluta inte blogga.. :)
Tar det en 30-60 min för dig? För mig tar det ca 15-20 min att skriva ett rätt hyfsat långt inlägg.. ^^

2008-04-15 @ 19:03:19
URL: http://bowlingjocke.blogg.se
Postat av: Jessi

Hejhej! Oh tack, jag är så glad för att jag snart ska få den, ska bli skitkul att testa riktig landsvägscykling. Okej, låter kul med förskolelärare, är ju bra när man har fått testa på det också så att man vet när vad det är man ger sig in på så att säga :) Okej, då har ni ju varit tillsammans värsta länge :D Du borde förresten lägga ut lite bilder i din blogg tycker jag :) Lät skitmysigt att rida btw, häst nästa nu då kanske? ;) Ha det så bra och hälsa fam. Krama

2008-04-17 @ 17:59:40
URL: http://bergdahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0