Åh!

Det är fint väder ute och det har inte smittat mig så som det brukar göra. Innan när det har varit fint väder så har jag oftast varit på toppen humör och har varit glad, men känner mig inte alls så som jag brukar just nu. Har inte den blekaste aning om vad det är som gör att jag inte känner mig på hugget. Det har liksom inte hänt nått som har gjort att jag har tappat lusten, men det är nått i alla fall. Hatar den känsla som jag har just nu som gör att man deppar och inte vet vad det är som gör det.
Det kanske är en helt vanlig deppedag helt enkelt?
Nått kul har i alla fall hänt sen sist jag skrev i morse och det är då att man har fått ett vecko vick på en skola. Så jag har lite mer än 20 timmar denna månaden, vilket känns gött att få veta vad man har att vänta sig under en vecka denna månaden. Hatar nämligen att man får ett samtal på morgon och någon på nått skolkontor ringar och säger att nu behöver vikarie för dagen i några timmar. Man är liksom aldrig förberedd på nått å ens planer som man hade kvällen innan man la sig är uppskjutet till en annan dag då man inte har nått alls för sig.
Visst jag tycker att vick är toppen, men det är liksom inte så kul att få reda på att man ska jobba om nån timme efter att de har ringt.
Aja, s*it samma, jag har ett timjobb i alla fall som jag är väldigt glad över att jag har bortsett att man inte vet så särskillt mycket mer än nån timme ibland när man ska iväg.
En inkomstkälla i alla fall!
Hm... Jag har ännu inte hittat mitt papper som jag skrev för flera år sedan om det där med hur ens liv kanske kommer att se ut om ett visst antal år. Kanske borde ta och skriva en ny sån å som kanske är lite mer trovärdrigare!

Tror nog att jag saknar J även om det bara har gått en dag sen vi sågs. Känns jobbigt att lämna honom :´(

Kommentarer
Postat av: bowlingjocke

Jag har också liten deppdag idag.. tror nästan jag håller på att bli sjuk.. känner mig liksom så seg.. och så har jag skavsår "mellan benen" om du förstår vad jag menar.. gick ju, så smart som jag är, i jeans med reklam både idag och igår.. :P :(..
Så.. jag blir nog kanske hemma imorgon.. :(

2008-04-07 @ 19:05:46
URL: http://bowlingjocke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0