Måndag!!!

Tog med mig datorn till biblioteket idag. Satt med teoriprogrammet som mamma köpte för ett tag sedan. Man behöver inte alls internet för att kunna använda det. Synd att man inte kollade upp det tidigare:/ för det hjälper en rätt mycket, med tanke på att man får det både skriftligt och muntligt. Men men gjort är gjort! Medan jag höll på med programmet så tittar jag upp och ser en tjej som jag tycker att jag känner igen. Hon kollar lite skumt på mig och sen så slår det mig! Hålla det är ju Fare... (skriver inte hela hennes namn),min gamla klasskamrat från Krylbo. Fortsätter kolla på henne och säger hej Fare... "Nämen hej"säger hon glatt tillbaka. "Fattade inte vem det var som kollade på mig så där, men nu förstår jag"sa hon.

Vi pratade lite med varandra innan hon var tvungen att gå till sina pluggkamrater. Alltid lika kul att träffa henne, även om det inte sägs så mycket när vi träffas.

Det är inte nå ofta som man har träffat henne, men på senaste året så har det minsann varit minst 3 gånger. Innan dess så har man bara stött på henne 1 gång på bussen på väg till sin APU plats och hon till sin skola.

För två år sedan så trodde man aldrig att man skulle stöta på henne. Hon flyttade ner före mig från Krylbo och jag visste att hon bodde någonstans i en annan stad nära Halmstad och jag visste vilken gymnasieskola hon gick på sen medhjälp av skolkatalogen, men jag trodde aldrig att vi skulle råka stöta på varandra. Förutom för två år sedan när vi träffades på bussen för första gången på minst 7år.

Å inte trodde jag att hon skulle känna igen mig heller, men jo det gjorde honJ


Ska ta och ring Naza någon dag denna vecka! Han egentligen inte prata så länge. Ehm!!! Ioförsig så är väl 1 och en halv timme länge då men det kändes som att vi egentligen behövde prata längre igårJ Så ett samtal väntar dig:P

Hoppas i alla fall att tentan på lördag går bra för dig, även om det är svårt att förstå det professor språket som de har.

Lycka till vännen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0