Fredag!!!

Anställningsintervjun igår gick bra, fick vänta lite längre än beräknat för att hon i receptionen satt och diskuterade om nått med den som ringde upp henne. I alla fall så när hon var färdig så gick vi till ett av deras rum och blev intervjuad. Trodde att det skulle vara någon annan som skulle intervjua mig, men nej så var det inte! Hon var personalansvarig!!!! Efter en kvart av frågor så tackar hon mig för att jag kom på intervjun. Sen när jag reser på mig ifrån det bord som vi satt vid så blir det alldeles svart för mina ögon, när jag ska ta papprena som hon gav mig. Usch!!!! Alltså det var så läskigt så jag trodde att jag skulle svmma på cuppen. Men jag sa för mig själv: "Ehj Lisa, svimma inte!". Tur att jag inte gjorde det för det skulle ha varit så pinsamt i så fall.

Aja kan nog vara så de första gångerna!

Åh!!! Jag är så grymt nyfiken på vad det är som min älskling ska ge mig när vi ska träffas!
Jag gav honom en grej i onsdags och han hade ingen aning om vad det var, han visste bara att det var nått han skulle få. Å nu så "hämnas" han lite på mig:) Om ni läste min förra blogg så står det där att jag gav honom lite foton på oss båda och på mig själv. Hm... Undrar vad det är!!

                                     
image2


Så har man varit och käkat mat på Rasta i Snapparp (vet inte stavningen på det stället)...Aja spela roll!
Det var ingen vidare god mat där!

Ska till stugan snart, åker nog direkt när Loppan kommer hem. Vi ska fixa lite i stugan och vara där ända till söndag.

Älskar dig J;)

                                                                           
Go to fullsize image



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0