Torsdag!!!

Hahaha jätte kul Jocke!:P Idag är det då fint väder ute, jämnför med vad det var igår morse! Inga moln på himlen nu i alla fall.

Tror att älsklingen var helt upptagen igår. När man kom hem från linedancen så var det inget sms där, viket jag trodde att det skulle vara och en frågon om jag inte ville tjöta med honom, men så var det inte. Sen när jag frågade vad han gjorde så tog det en stund efter att han hade svarat på det första smset. Aja, jag stör mig inte på det, inget att störa sig på heller för den delen. Jag menar han har fullt upp med att packa sina prylar och igår så hämtade han inte nyckeln till lägenheten, utan han ska hämta den idag.
Han gör som han vill med den saken!

Usch!!! Jag drömde en riktig obehaglig döm inatt. Har drömt den förut, men denna gången var det då mycket värre än alla andra.
Det handlar då super konstigt om mina tänder! Och mina framtänder är stora i verkligheten, inte jätte överdivet då, men i drömmen så växer en sig större än den anda och sidotanden till ena framtanden växer liksom med och de båda växer bakom den andra framtanden. Precis som att tänderna inte fick plats! Men detta kan jag säga är att det är inte nå obehagligt utan det är detta som gör det obehagliga:
jag kunde trycka ut tänderna som hade växt innåt och man kände hur rötterna också flyttade sig. Flyttade tillbaka tänderna bakom den där mindre framtanden igen för att ha de andra tänderna framför var en riktig plåga. Gjorde jätte ont, kände till och med den smärtan som jag hade i drömmen!
I alla fall efter att ha gjort så några gånger av misstag (varför skulle man sjuta fram tänderna och sen tillbaka med flit när det är en plåga för en?) så känner jag hur blodet rinner från de två konstiga tänderna och känner hur lös den stora konstiga tanden är. Sjukt nog så dörjar jag dra i den försiktigt och hela roten hänger med. Å bara för att jag drog ut den så känner jag hur den andra stora tanden halkar ner ur sitt grepp. Sen helt flötsligt så känner jag hur alla tänder i munnen lossnar en efter en. Dö äckligt! Ja och sen vaknar jag!
Vaknade med smärtan i mina tänder i morse, var tvungen att gå till toaletten och kolla mig i spegeln om jag hade konstiga tänder, men nej tack och lov så hade jag inga konstiga tänder och alla tänderna att på sin plats.
Förstår ni hur obehaglig en sån dröm kan vara?
Hoppas verkligaen att jag inte kommer att drömma om det flera gånger.

Byter ämne, för det blev så äckligt och jobbigt och skriva om det.
Idag så ska jag sitta och leta på förskolor som jag kan åka ut till och precentera mig för om nästa vecka tror jag att det blir. Ska sitta och skriva ihop några personliga brev också. Några olika som mamma och pappa får välja ut den bästa ifrån! Är svårt att skriva sånna för man kan ju inte skriva vilket blay som helst heller ju.
Så det ska jag ägna mig till i dag och i morgon.
Sen de butiker som jag ska skriva personligt brev till kommer jag att ta rätt snart de också, jag vill ju göra nått, tjäna pengar!

Jag har ju en hel de´l att göra hemma, så som julklappar, rita på mina perspektivahus och pyssla med det ena och det andra som jag har i mina så kallade hobby-/intresselådor, men jag tjänar ju inga pengar på det precis.

Nej nu ska jag ner och fixa till Adams och Grys mat och vatten. Tror att ingen har bytt det. Sen ska jag sitta där och knapra på någon grönsak så de blir lite mer intresserade av dem, tänkte ta och göra det igår, men jag orkade inte vara nyttig:S aja... Skriver troligen någon rad till här sen!

Ju det! Rusta jobbet! Har fått svara från dem att de har läst den sen får jag se hur det blir senare om de hör av sig eller ej.

Som sagt, skriver nog någon rad till senare idag.

@~>~>~ Älskar dig ~<~<~@

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0