Måndag!!!

Nu har den förädiska måndagen börjat, finns det ingen sämre dag?
Åh!! Aja det är i alla fall en ny vecka som leder till något som jag har längtat till.
I helgen så var vi i stugan och det winerbröd (:P) som jag och syrran gjorde blev misslyckat. Det vände på sig på nått konstigt vis. Det hände inte så mycket i lördags, mer än att hon och jag fösökte oss på att baka muffins. Rätt goda, men smakade inte mycket chocklad som jag hade hoppats på, lite brända i bottnen å blev dem, men resten... Ja det var gott. Dammsög hela stugan och sög upp ett antal flugor. (Fattar inte hur de lyckas ta sig in!).

Sen igår så åkte vi hem lite tidigare rån stugan för att jag skulle hinna med den buss som gick kl 13 till Laholm, men mamma, syrran och jag övningskörde dit lite senare i stället. (Missade inte bussen, utan vi valde detta i stället). Försökte att hitta på vägarna till min älskling, men vi virrade bort oss lite. fick ringa honom och fråga vart vi var någonstans två gånger. Tillslut så lyckades vi hitta rätt!
Älsklingens lägenhet är var då fin och större än vad jag hade tänkt mig i mina tankar. Ett bra val av honom tycker jag!
J trodde att jag skulle sova över denna helgen som kommer nu efter fredagen, men jag hade inte tänkt tanken på det och trodde inte att jag skulle få det heller. När jag kom hem så pratade jag om det med föräldrarna. Låg och fuderade hur jag skulle göra igår, men jag vet inte än. Jag får se hur jag gör, men jag måste bestämma mig snart. Jag vill sova över, men föräldrarna är oroliga så jag dras åt två håll hela tiden just nu. (Inget illa menat alltså). Så på torsdag får jag nog ha bestämt mig om hur jag ska göra, om det blir någon övernattning eller inte! Sen så vet jag vad jag och J ska äta nästa helg. Mmmm vad gott med tacos:D Han ska göra nått liknande som hans mamma brukar göra, se om det är gott:)
Sen har jag en sak som jag måste berätta för min älskling. Borde ha sagt det förlänge sen mien nu är det verkligen på tiden. Det är inte många som vet vad den grejen är och alla behöver inte ha reda på det heller, men han måste få veta det. Det är alltså en grej som hände mig när jag var yngre och jag har varit rädd för att det ska hända igen. Tror då aldrig att J skulle få för sig att göra det, men den killen som gjorde det på mig då... Ja, han gjorde nått som har skrämt mig lite. Får se va J säger om det!

Nej nu måste jag sluta! Höll på att skriva färdigt den där listan med förskolor nyss, så nu är den färdig.
Ska ut och kratta ihop löven från vårt lilla äppelträd och sen så ska jag in och skriva färdigt brevet som jag ska lämna ut, om det inte ser konstigt ut sen jag påbörjade med det i fredags.
Sen så ska jag skriva ut det när mamma kommer hem och sen så ska jag troligen ut till förskolorna redan i eftermiddag. Hinner nog med ett område idag tror jag. Borde egentligen ha tagit och skrivit ut små kartor så jag hittar lite enklare, men jag får se senare idag hur jag gör. I så fall så kanske jag hinner med ytterligare ett område till... Nej, nu måste jag ge mig!



Så då har man varit ute i trädgården och hållt på med krattningen. Det blev inte bara runt äppelträdet utan också runt jasminbusken och runt staketet. Jag var också och rotade efter löv under häcken som vi har på baksidan. Så nu är det nästan lövfritt! Trillade ner en del löv när jag höll på, men det är då betydligt mindre löv och sen så försökte jag göra det så nogrant som möjligt. Satte på musik på mitt rum och flyttade högtalarna till fönstret så jag lyssnade på musik samtidigt, men så mycket hördes det ändå inte. Men men det kändes som att jag inte var själv i alla fall. Kan ni gissa vem jag lyssnade på? Haha:P Billy Idol så klart;D

Mm har dammsugit bort allt gräs som följde med in och skurat golvet med. Blev lite lerigt! Aja, sånt kan hända. 
Nu ska jag sätta mig och justera på det personliga brevet som jag ska ge ut till de förskolor som jag ska ut och besöka. Hinner jag så ska jag kolla på AMS om det finns nått jobb som jag kan söka också! 

Åter kommer senare ikväll!!!!


@~>~>~ Älskar dig;) ~<~<~@


Kommentarer
Postat av: Nina

Aaaw, vad är det som har hänt
? :O det låter inte bra iaf..
Sök över heeeela fyllinge så kommer du lätt få något vikariejobb:D:D

2007-10-22 @ 11:39:29
URL: http://nijna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0