Lördag!!!

Åh jag är fortfarande trött men jag kan inte sova nå mer. Det  går bara inte!
Jag kan säga att det blev rätt sent igår


Jag kan i alla fall säga vad hemligheten var!

Igår så tänkte jag göra middag till min älskling, men jag visste inte när jag skulle ta och göra den. Fick lite beslutsångest ju närmre tiden kom tills han var hemma hos mig. Jag berättade för honom sen vad vi skulle göra när vi hade kommit upp på mitt rum. Septembergryta blev det som vi gjorde tillsammans och en löjromstoast till förrätt som mellersta syrran gjorde i ordning, strax innan som vi började med middagen.

Åh!! J var duktig i alla fall:) Men jag råkade steka löken lite för mycket, så den var nästan förstörd tycker jag. Tomaten blev blaskig, men paprikan lyckades jag rätt så bra med och tonfisken så klart:P Tonfisken ska ju bara i och vända. Riset... Ja det ska vi inte prata om, det blev lite bränt i bottnen.

Aja misstag lä man få göra, i alla fall när man inte har gjort septembergryta någon gång innan och riset som man inte har kokat själv på år och dar.


Huvudsaken är att J tyckte att det var gott, för det tyckte inte jag att det blev. Det är ju ingen kryddsättning i så jag menar varför tyckte jag inte att det var gott? Aja det kanske var för att jag var en aning nervös innan och tappade mina smaklökar lågonstans innan.


Ska ta och äta frukost snart och ta å göra mig i ordning. Älsklingen kommer 10 någon gång, kanske 11. Vi ska ner på stan sen någon gång och leta efter jeans till J, han behöver tydligen att par nya jeans. Sen så någon gång i eftermiddaga så ska vi se på film och käka lite chips och dipp och slörpa i oss cola:P

Sen så har jag inte en aning om vad vi ska hitta på, vi kommer nog på nått, annars är vi antagligen där och velar igen som vi annars brukar:) "Vad ska vi göra?", "Hm, nej jag vet inte":P


Älskligen berättade för mig igår om tiden föra vi träffades. Hehe han var orolig om jag kände honom när jag hade tittat i skolkatalogen efter honom när han hade sagt sitt namn och vilken klass han gick i då.
Hehe skickade en fråga om han hette just så i efternamn (säger inte det). Hehe å tydligen när jag hade skrivit det och han hade fått det så ropade han efter en kille i lumpargänget och sa, "*** hon vet vem jag är!"
Haha ååå vad kul! Jag fick ju frågan tillbaka om hur jag visste det eternamnet.
Det blev en surprice för J hur jag hittade hans efternamn. Å han pustade tydligen ut! Hahaha det var kul att få höra vad han gjorde när min fråga dök upp:P
Sen så fick jag veta ytterligare lite till:) Älskar honom jätte mycket!

Nej nu måste jag dra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0