Helgan!!!

I helgen har mormor och moster här! De kommer att stanna till måndag morgon och de åker sorgligt nog vid 9 tiden, två timmar innan jag ska ha teoriprov:(
I går så var vi ute på stan och rände, det mesta handlade mest om att jag skulle hitta mig en mittemellan jacka. Kollade runt i minst 7 butiker eller något och sen så hittade mormor en kavaj liknanade jacka, inte något sportigt som jag annars brukar ha på mig. Vill vara "fin" också någon gång! 
Ska jag bli ännu "finare" så lär jag hitta ett par snygga skor och skippa de där gympaskorna som jag har.
Ska försöka hitta en halsduk och ett par vantar till jackan:)
Är nöjd i alla fall med jackan!
Har grillat idag, eller rättare sagt grillmästaren moster har gjort det. Jätte gott till mormors potatissallad!:D
Sen så har man spelat kort med moster och sara nu på kvällen, men jag ska snart ner och fortsätta med det. Blev inte färdiga för att vi skulle hoppa in i duschen.

I alla fall så har det gått en hel vecka och två dagar sen man träffade sin älskling och han har inte fått nått besked om mopeden om när den är färdig. Sen så blir det tydligare en dyrare kostnad för honom:( 2tusen lappar mer än vad det först skulle gå på:/

Men älsklingen ska in till Halmstad på tisdag så jag får se om jag kan träffa honom. Han ska få åka med sin mormor in så han kanske åker med henne tillbaka precis efter. Har i alla fall frågat honom om vi skulle kunna träffas då, men som sagt så vet jag ju inte svaret än om det blir någon träff den dagen.

Saknar honom sååå himla mycket! Han är den som saknas i min vadag! Visst vi träffas inte varje dag utan två, tre gånger i veckan och det är det som saknas. Tänk er!!! Jag har inte träffat honom sen förra fredagen:´(
Ja ja, men nu så har jag fått ett svar i alla fall om vi kommer att träffas eller ej på tisdag när han är inne i stan. Å ja:) Om jag ville! Varför skulle jag inte vilja det? Har ju saknat honom såååå mycket så varför inte nu när vi har chansen?

Jag kom på andra plats på bizmark (eller vad kortspelet nu heter och hur det nu stavas). Moster vann, med lite mer poäng och stackars minsta syrran som kom på sista plats med rätt mycket minus poäng.

Nej nu kan jag inte sitta här och skriva längre! Ska ta och läsa på teorin. Det som ännu inte riktigt har fastnat i huvudet. Such! Hoppas att detta är sista dagen som jag behöver ta och läsa teori för annars vette skjutton vad jag kommer att ta och göra...

Är den någon som säger lycka till så kommer jag bara att säga mm, varför jag kommer att säga det får ni veta i morgon för att jaga får inte säga eller skriva just det ordet. Det vetyder tydligen otur!!!

Älskar dig sötnos;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0