Fortsättning ons!!!

Okej då har man varit på trafikskolan och setar framför deras datorer. Gick inget vidare första gången bara för att jag var så okonsentrerad, men andra gången på slutprov så fick jag 60 av 70 rätt. Det är väldigt bra tycker jag, men sen så är man där igen... Man har ju haft en hel del av samma de frågorna på de "övningsfrågor" som man har haft när man har gått igenom miljö, trafikregler, o.s.v.
Så det känns bra, men ändå jag har ju liksom haft de frågorna tidigare så jag kan ju dem. I alla fall hyfsat bra!
Sen så gjorde jag en test på trafikreglerna också 25 av 29 rätt. Det är också bra, men som jag har sagt innan så var det också en hel del frågor som var samma sen tidigare. Ska ta och sätta mig och köra prov på de tre program som jag har hemma.
Har du tre program för teori för körkortet?
Tro det eller ej, men det är faktiskt sant! Ett som jag har köpt för ynka 30kr, ett som heter övningskörning och ett bonniers trafikskola som mamma har köpt.
Har inte kört de programmen så jätte mycket, så jag ska testa om jag klarar de proven som finns på dem.

Åh!! Nu har det gått 3 dagar sedan jag var tillsammans med min älskling:(
I måndags och igår så kunde jag inte vara med honom för att jag var på information på arbetsförmedlingen och idag kommer jag heller inte att hunna träffa honom, för jag ska iväg på linedance kl 6. Innan den tiden så hinner vi inte vara länge med tanke på att han i så fall är i Halmstad rund 5, halv 6:( Han kan heller inte följa med på linedancen bara för att jag inte kunde koncentrera mig sist som han var med.
Saknar dig så mycket:´(

Men till helgen:) Då ska vi vara tillsammans en hel dag:D Längtar som bara den!
Se om vi kan träffas på fredagen:)

Saknar min Hedemoravän också, nått otroligt!
Även min Krylbovän, men det känns som att vi börjar halka ifrån varandra:( Det är jätte kul att få skriva till henne men det blir liksom inte så mycket sagt, bara om vad man gör just då och innan. Det blir väl antagligen så med tiden. Men så här har jag egentligen inte velat ha det! Men så har det tydligen blivit, man ägnar sig tydligen mer tid till de nya vännerna som man har skaffat sig med tiden och sen delvis glömt bort de andra gamla.
Jag kan erkänna att jag känner så! Jag har Naza här och hon är närmst. Man försöker vara med henne så ofta som det bara går, man har sin pojkvän och där så är man med honom så ofta det bara går. Om man ska se det så här så är det de nyaste inom den nära kretsen (i närheten där jag bor). Sen så har jag min Hedemora vän, henne skriver jag till så fort som jag har tid, innan så pratade jag jätte mycket med henne i telefonen och skickade mail. Hon är den närmsta av de vänner som jag har som bor långt bort. Saknar henne jätte mycket!!!!

Sen så ha jag min Krylbovän som man skriver till via GB på lunar och MSN ibland. Henne har man inte ringt på dag och månader. Inte för att dömma ut någon av mina vänner så är det å himla svårt att bestämma något med dem som bor långt bort. När dagarna närmar sig loven så ska den ena iväg och den andra göra nått annat, så det blir sällan av som man träffar dem. Sen så har man heller inte alltid vägarna förbi heller när man väl är uppe i Dalarna. Nu för tiden så åker vi ofta direkt till mormor och moster och är där hela tiden.

Känns egentligen lite pinsamt att man inte lägger mer tid till att ringa de andra, men sen så är man där igen. Jag vet inte vad jag ska prata om! Med Hedemora vännen så skulle säket det flyta på i telefonen, men med övriga vänner s å vet jag inte hur det skulle bli. Gävle vännerna har jag i så fall ännu svårare att prata med i telefonen.
Åh, nej nu byter jag samtalsämnen! Jag menar det inte bra mitt fel att vi inte har bättre kontakt! Det är bådas fel!

Ska jag skriva en sak?
Hm... Okej då, bara för att vara snäll;) Så ni slipper fundera på vad det kan vara:P
Sitter just nu och lyssnar Bruce Springsteen:) Lift me up! Den är så fin:P

Längtar som bara den till helgen!!!


Kommentarer
Postat av: bowlingjocke

Vilken plats på din vänner-lista kommer jag tro? :p.. Adda mig på MSN.. ;)

2007-10-04 @ 22:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0