:´(

Happ denna lördagen blev inte alls som man hade tänkt sig!
Älsklingens moped ville inte starta imorse,så han kommer ingenstans:`(
Så min lördag har blivit så här:

Följt med mellersta syrran till busshållsplatsen, medan jag fick reda på att älsklingens moped inte ville starta.
Klipp gräsmattan och krattat upp löven.
Plockat ur diskmaskinen.
Varit ut på ett ärende (kan inte säga vad det är än).
Ingen dag utan dig!

Ärendet var roligt att få göra och det är absolut inget fel med det, men jag skulle hellre velat att denna dag skulle ha blivit som planerat, men så blev det tyvärr inte:´(
Även om vi sågs igår på eftermiddagen och var tillsammans hela kvällen så saknar jag honom massor!
Kan säga att jag blev rätt nere när jag fick reda på att hans moppe inte ville starta.
Åh!!! Blev ledsen med, men det fanns inget att göra nått åt det. Hade man det där körkortet så hade jag tagit och lånat föräldrarnas wolksvagen och kört och hämtat honom, men nu har man inte det! :(

Fy skjutton vad mycket enklare det kommer att bli när jag har körkortet! Jag kan ta mig vart jag än vill. Till pojkvännen, till dalarna, till vännerna där uppe och resa till vilken stad som helst i Sverige.
Such!!! Men så är det inte, tyvärr! Jag hoppas att det går bra på teoriprovet på tisdag annars så vet jag inte vart jag tar vägen. Ni anar inte!

Nä, fy fasen... Orkar inte tjabba om dagen eller om provet, annars bryter jag väl ihop totalt eller nått:(
Visst jag borde inte ta så hårt på det, det tycker väl de flest, men när man väl ser fram emot något så vill man ju att det ska gå som "planerat", men nej:´(

Jag kan i alla fall säga att det som J sa till mig igår, om tiden innan vi träffades första gången så blev jag jätte glad. Har tänkt på det han sa under hela dagen å det finns inget bättre för mig just nu. Varför deppa när man kan tänka tillbaka till gårdagen?
Trodde från början att vi inte skulle bli tillsammans och att jag från början inte ville träffa honom bara för att jag inte ville sabba något, men nu ångrar jag att jag tänkte så vid den tiden.
Är gö (som du säger;P) glad över att jag valde att träffa dig trots de tankar som jag hade innan.
Älskar honom massor å du är en del av mig. En finare, goare och mysigare kille finns nog säkert inte. I alla fall inte någon som han, det finns bara en av dig och jag är mer än glad att jag har hittat just dig J.
Saknar dig även om det bara har gått en dag utan dig. Å jag älskar dig massor;)
Du finns alltid i tankarna:)

~*~ Älskar dig;) ~*~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0