Torsdagen:p

Hehe Nina är allt nyfiken;) Kan säga att det är nått med foten att göra som jag har problem med:P

Har jobbar idag. 5 timmar på mammas jobb:p Det gick bra att jobba där, väldigt lugnt och skönt faktiskt med tanke på att vi var 8 barn totalt på avdelningen:p Härligt för öronen att det var så lugnt, men pågrund av att det var få barn så blev det inte lika mycket timmar som det egentligen var tänkt att det skulle bli.
I morgon ska jag också jobba! Blir troligen 7 timmar då om de håller det som de har sagt. Får se! Å i morgon så är det åter ett nytt ställe. Ska nämligen inte vara på samma förskola som idag.

Åt makrill till maten som de serverade på förskolan. Rätt gott, men andedräkten:s Pänk er att rapa upp makrilluft åsså känner ni det. Eyuuu....

I kväll så blir det en tidigare läggdags för min del. Ska upp 5 imorgon! Zzzzzzzzzz..... Ska börja jobba kl 7 imorgon, det är därför. Sen så måste jag ta cykeln, så jag måste ut och pumpa mammas cykel snart. Har liksom inte tagit och fixat min cykel än. Ska nog lämna in min cykel rätt snart ändå. Det var egentligen tänkt att jag skulle ta och byta däcken på dem närmre våren, men det ser ut som att jag kan behöva den när det är tidiga mornar när bussarna inte går:/
Å när jag kommer hem så ska jag ta och lägga mig och försöka sova en stund innan familjen ska iväg och fira pappa för att det har häntlite på jobbet och gått bra. Så jag vill liksom inte sitta helt slutkörd och trött och äta eller vad vi nu ska göra för något.


Igår så var J här. Visade fåglarna (den nya) och sen så gick vi upp på mitt rum. Fick se hans operation, fick inte se hur det såg ut under bandaget då men, det såg rätt läskigt ut ändå, med tanke på vad man såg utanpå. Tycker synd om honom. Första dagen så hade han tydligen ont, alltså s*it ont. Vill inte att han ska ha ont heller. Å sen så tycker jag mer synd om honom med tanke på att han ska göra om sakka grej igen:/ Aja! men han måste ju för att det ska bli bra!

Vi åkte sen till MAX och käkade handburgare. Det var längesedan som vi var dit och käkade tillsammans. Det måste ha varit 3,4 veckor sedan vi var dit. Inte för att det spelar någon större roll att vi har varit där och käkat då men, aja :D.

Åhh jag kan inte fatta att vi inte kan säras ifrån varandra. Är som magneter på varandra hela tiden. Man vet ju att det kommer att ta tid tills nästa gång som man kommer att ses, men ja vi är ju inte tillsammans hela tiden och inte så länge som man hade velat. Känns som att man inte hinner med det som man vill. Så som att prata och vara med varandra. Det är nog inte så konstigt att det är så här mellan oss heller. Vi tycker om och älskar ju varandra:) Så ja:D
Älskar dig så himla mycket!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0