Torsdag!!!

Igår så bestämde jag mig hur jag ska ta och göra till helgen!
Å jag har bestämt att jag ska åka till honom, vi ska fira vår 3 månadersdag då ju:) Den är på söndagen:P
Se vad vi ska hitta på! Är det fint väder så ska vi till Hallandsåsen och ta en fika tillsammans, men i övrigt vet jag inte. Å sen så ska vi äta kycklingsallad som troligen blir på fredagen. Sen så ska vi bara ta och fundera ut på vad vi ska äta de andra dagarna! Ska fundera redan nu så jag inte ska se ut som ett fån igen! Det är ju så svårt för mig och veta vad vi kan och inte kan äta. Han har ju liksom inte alla köksgrejer heller så som en glasform till en ugn. Gav som förslag på lasange förra helgen och då blev det inte av bara för att han inte hade en form för det:/ Får väl ta nått förslag som mamma sa förra veckan. Aja, vi får se!

Ska ta och jobba idag, från 8:30-14:30 på ett nytt ställe igen. Känns skönt att det rör på sig, men när man tänker efter så är det jobbigt att ta och lära sig nya namn, rutiner och lära känna stället snabbt som bara den. Önskade att man fick komma tillbaka till samma ställe en gång till!
I morse ringde ett annat ställe också, men jag kan ju tyvärr inte jobba nu idag, har ett annat sälle som jag ska vara på.

Se vad som händer i morgon!

Nu måste jag ta och sluta och fixa i ordning mig... Ha det!!!

@~>~>~ Älskar dig så;) ~<~<~@


Kommentarer
Postat av: Annika

Det är jättebra att du finns där och kan lyssna på dina vänner... men du kan inte lösa problemen åt dem... Det måste de göra själva...

Du får inte gå under av att fundera på hur du ska kunna lösa det åt dem... DE och ingen annan måste ta tag i sina problem... Men är själv ansvarig för sitt eget liv... ingen kommer att rädda och lösa det åt dem...

Men lyssna och finnas där kan man alltid göra...

*kraaaa*

2007-11-16 @ 09:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0