Onsdagen!!!

Ska bara ta och radda upp vad som kommer att hända idag.

Nu på morgonen så ska jag dra till stan, köra med trafikläraren. Kommer troligen att bli parkeringar, backning och att köra långsamt.
Efter det så ska jag snabbt till Panduro i stan och köpa mig lite småpyssel som jag ska hålla på med. Ska göra kylskåpsmagneter!! Kul va?
Sen ska jag käka nått å vad det blir har jag ingen aning om.
Sen blir det bussen om jag inte har gott om tid att gå till högskolan och ner till akivitetscentret.
Ska ha nått grupparbete idag med en tjej, sen så blir det en fika stund och sen sitta och hålla på med datorerna.
Sen när vi slutar så ska jag skynda mig iväg till bussen. (Ska kolla när de går från högskolan snart, efter att ha skrivit fördigt).
Sen så ska jag träffa älsklingen:P Se när jag kommer hem och när han kommer. Han kanske redan är här då. Får se!!

Nu så ska jagsnabbt kolla när bussarna går och sen ta och klä på mig!!!
Ha det gött!!!

@~>~>~ Älskar dig;D ~<~<~@


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0