Onsdag forts.

Så då så har man varit till trafikskolan och kört. Körde en massa ute på landsväg och lite inne i stan. En parkering gjorde vi å jag kan säga att jag är glad över att vi bara gjorde en parkering med tanke på att jag råkade missa en hastighetsskylt, slirar på kopplingen för mycket och att den första rondellen inte gick nått vidare bra. Krockade inte då men, ändå!!!
Dålig dag tror jag att jag hade, fast däremot så gick det bra när jag parkerade:P Fast, ja jag har ju bara parkerat en gång så jag har ju inget att jämnföra med:/ Aja, vi gick igenom inner och yttre kontroll också. Denna gången så var det jag som skulle förklara det som vi har gått igenom två gånger. Gick hyfsat bra! Under huben (vet inte hur det stavas, men strunt samma) hade vi inte gjort tidigare, så det var dags att göra det å. Haha är så glad:D Han tyckte att jag kunde det jätte bra:P Fläcktremmen hette nått annat i den bilen. Har redan glömt bort det:S Kommer det på uppkörningen sen om vi inte tar det igen jag och min lärare så kommer jag att säga att jag sa att det var en fläcktrem men att han sa att det var nått annat på denna bilen. Så petigt tror jag att det inte är med den heller. De tar nog säkert vätskebehållarna, batteriet och säkringsboxen vart de sitter. Ska ta och träna lite mer hemma och kolla på familjens två bilar.


Efter körningen så gick jag till Panduro och beställde grejer som jag sen ska ge bort i julklapp. Ska fixa dem alltså och sen ge bort det. Får se hur fint det blir. Blir det inte det så får jag ta och hitta på nått annat helt enkelt, för hur kul är det att ge bort något som man själv inte är nöjd med?

Gick till Clas Ohlson och köpte mjuk plastglas som vi ska använda till fågelbadet! Rätt dyrt faktiskt! För 1270x660mm så kostade det 219kr, men bra är det i alla fall för jag menar det blir ju inte blött på väggarna om de ska hoppa in där och bada. Tapeterna kommer ju i så fall vara helt bubbliga å det vill man ju inte att det ska bli.


Snart så ska jag dra mig ner till bussen och åka till högskolan, sen ta och gå ner till aktivitetscentret. (Sitter vid datorerna i biblioteket nu).


Sen så ska jag hem:P Å träffa J:D


Åh just det! Har precis beställt tid för det problem som jag har:P FÅr se vad de säger sen när jag kommer dit och visar upp det:) Vill egentligen inte visa upp det, men för att få veck dem någon gång så får jag väl ta och göra det ändå:/ Aja, det är ju för min egen skull och för de andra runtekring.


Nu måste jag kila....


Kommentarer
Postat av: Nina

Visa upp vadå? ^^hhi

2007-11-21 @ 14:42:57
URL: http://nijna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0