Måndag!!!

I helgen så var man med J från fredagen till söndag kväll/eftermiddag. Hade egentligen tänkt att vara där några timmar mer, men det dök upp en grej som gjorde att jag åkte hem tidigare igår. I alla fall så kan jag berätta att bussen till J lade av efter vägen. Blev rätt sur med tanke på att jag tog ju en tidigare buss till honom bara för att han kunde hämta mig direkt efter att han hade slutat sitt jobb, men så blev det inte. Han fick vänta på mig i 20min extra:/ Bussen då!! Ja den la av efter några km och han som körde bussen fick igång den igen, sen så efter ytterligare några km så var han tvungen att stanna helt. Vi stod där och väntade ett tag och sen så efter att han hade fyllt på med vatten så äntligen rullade bussen vidare. Snopet som bara den:(
När man kom fram så kramade man om J och gick till affären för att köpa tacos grejer till kvällen och sen åkte vi hem till honom.
På lördagen såvar vi till badhuset och badade en stund, inte alls länge kan jag säga för det badhuset är inte stort å det finns inte särskilt mycket att göra där än vad det finns att göra i Halmstad. Men kul hade vi i alla fall när vi tävlade om vem det var som kunde simma längst under vattnet o.s.v.
På söndagen så var det tänkt att vi skulle äta kycklingsallad, men det blev inte av pågrund av en grej som jag inte vill nämna. Alla behöver inte ha reda på vad det kan vara. Ni kan gott vara nyfikna för jag säger inte nå vad det är ändå!
Ja, sen så har jag funderat på hur jag ska göra med denna helgen som kommer. Ska jag åka till J i helgen också och åka till stugan nästa helg som kommer? Får ta och fundera ett tag till hur jag gör till helgen.

I alla fall så har jag varit till ett aktivitetscenter (arbetsförmedlingens aktivitet för arbetslösa ungdomar). De pratade lite om personligt brev och sen så gick de igenom om brandsäkerheten. Vi fick en rundtur i byggnaden och sen så fick vi reda på vad vi ska göra i veckan i alla fall det som är bokat så som tid hos HFAB på fredag. Ska dit och lyssna på vad det är och vad man kan få hjälp med o.s.v. Började i dag kl 9 och slutade 11.30 å resten av veckan så kommer jag att börja 8.30 och sen kommer jag att sluta 11.30. Sen nästa vecka är det andra tider!
Ja, efter när man har slutat så åkte jag hem, åt mat, sitter nu och skriver å lyssnar på musik. Ska kolla AMSs(arbetsförmedlingen) hemsida snart och se om det finns några jobb att söka till.
Åh just det! Haha när vi kom till aktivitetscenter och hade varit där ett tag så fick vi reda på att vi kommar att få stämpla in och ut oss varje gång som vi är där:P hehe kul:) Men det är egentligen till för brandsäkerheten med tanke på att de ser mycket bättre om hur många det finns i huset så att de kan ropa upp och kolla antalet sen om det skulle hända nått.

Nej nu måste jag kila... Ha det! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0