Helgen:`(

Jaha då var ännu en helg gådd! Så som du sa imorse J så går det snabb, super snabbt.
Precis som att sanden rinner i väg när ett timglas har ett för stort hål. Jag hinner knappt blink före innan det händer nått nytt. Dagarna är fulla med aktiviteter och endel tid går till det som är helt oviktigt, men ändå till det man behöver. Så som en stund framför tvn å varva ner och en stund till att lyssna på musik och bara koppla av.
Något som inte är oviktigt utan viktigt för mig i ett liknande exempel är att bara få ligga och hålla om någon, någon som man älskar och tycker super mycket om! Man behöver det, alla behöver det, en stund för sig själv.

Helgen har varit underbar även om det inte har gjorts så mycket, men mysig har den varit:)
Fika hos Js föräldrar, lagat mat tillsammans med älsklingen, myst framför tvn och tittat på film. Sen har vi gjort lite mer, men det vill jag inte skriva om! Privat kallas det!!! (Har börjat lära mig vad ordet privat betyder, skriver ju näst intill allt innan).
Vaknade i morse av att J viskade mig i örat:) "Grattis på 3 månadersdagen älskling". Gissa vad glad jag blev när jag hörde de orden:D Fattar inte hur allt har gått så snabb. Det känns liksom som att jag precis har träffat J, men ändå så har det gått 3 månader. Förstår ni! 3 MÅNADER!

Jag ångrar absolut ingenting! (Förutom att jag tvekade och tänkte ta och gå ifrån min första träff med J. Den tanken ångrar jag att jag tänkte på).

Pratade i sömnen i natt:) J hörde det, men jag minns inte vad jag sa. J mindes och upprepade de ord som jag sa men de är lika bort flugna som när jag drömde. Drömde i alla fall att J viskade nått till mig på kvällen och jag viskade tillbaka. J hörde vad jag sa när jag sov (han trodde att jag var vaken) så han frågade mig vad jag sa för något och tydligen så svarade jag sovande tillbaka att det inte var nått.
Hel knasigt, men jag brukar prata i sönmen, men att jag svarade honom när jag sov är det som är hel knäppt. Hur lyckades jag med det? Aja!!

Hehe fick min rygg utsträckt också när jag var hos honom. Snacka om att ryggen knakade och man kände till och med hur det knäppte till i ryggraden, men skönt var det för jag hade lite om innan. Kändes som att man var lite seg också. Tack så mycket för det;)

Happ får se tills nästa gång en Jhelg blir. Det börjar tyvärr bli kallt ute nu så jag får se hur länge jag kan åka fram och tillbaka till J på helgerna. Hoppas verkligen att jag klarar mitt körkort sen i alla fall!!!

Nästa helg blir det stugan, för nu var det länge sedan sist.

Kom hem vid 1 tiden idag, fick upphämtling av familjen! Åkte och köpte fika och sen satt vi och fikade i vardagsrummet. Kändes lite konstigt att sitta inne i vardagsrummet och fika. Det brukar vi ju göra när vi har gäster hemma. I alla fall så efter en stund så hör jag att det krafsade jätte mycket i fågelburen och vänder mig om och tittar. En, två, tre fåglar... Va? har vi köpt en till fågel.:D Blev lite överraskad även om det har varit lite snack om att skaffa en tredje också. Putte heter han nu i alla fall, innan så hette han Kent, tror jag. Putte kan låta som att han pussas och han kan också låta som när ni vet när man visslar på nån snygging:) kul!
Ska sätta in en bild nån dag så att ni får se hur han ser ut. Vi vet i alla fall att Putte är en hanne, men de andra är vi fortfarande fundersamma över.


@~>~>~ * ~<~<~@

Du är den som fick mig att inse att kärleken finns!
att bara få höra dina ord och att få hålla om någon som dig känns helt underbart
att få se dina ögon och att få se ditt underbara leende gör att man dras direkt mot dig

att få känna mig trygg i dina armar och att få veta att du är där för mig betyder allt


Du är en helt underbar människa J å jag är så himla glad att jag har dig.

Jag är så lycklig över att jag tog min chans att träffa dig.

Någon som dig vill man bara inte gå miste om!


Älskar dig så mycket, även mer än så!

Puss på dig älskling


@~>~>~ * ~<~<~@


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0