Fredag!!!

I går eftermiddag efter aktivitetscentret så åkte jag hem och lämnade min väska och sen så drog jag ner till stan för att träffa J. Vi käkade lunch tillsammans. En riktig lyx lunch;) Hehe pizza:P Orkar aldrig att äta upp en hel:( men men.. Sen så gick vi runt på stan och jag köpte en julklapp. Det var egentligen tänkt att jag skulle köpa 6st men det blev bara 1. J han köpte 2 julklappar, en till hans syster och en till hans bror.

Efter aktivitetscentret så ska jag hem. Tänkte ta och köpa resten av julklapparna, men tiden räcker inte till till det. När jag är hemma så ska jag ta och städa undan lite på mitt rum, packa för denna helgen till J och göra nått mer som jag inte kommer ihåg just nu :S Ska även in till mamma och säga hejdå om inte hon har slutat innan jag åker iväg.


Får se hur helgen blir. J och jag kommer i alla fall att äta något som han tycker är smarrigt antingen idag eller i morgon kväll. Tycker då att det låter smarrigt när han talade om vad det är i maten:) Vi brukar äta nått likande tror jag fast med kassler så jag får se om det är nått likande:P

Nej nu har jag inte tid med detta! Måste fortsätta med mitt!!
Ha en bra helg, ni som läster min blogg:)

@~>~>~ Vi ses snart ;D ~<~<~@

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0