Torsdag:D

Idag var det den sista dagen på aktivitetscentret, rätt gött att få sluta där för att det blev så segt de sista tre veckorna, men jag kommer nog att sakna det ändå kan jag tänka mig:/ man har ju liksom haft något att göra om dagarna!
J kom och hämtade mig vid aktivitetscentret och vi åkte in till stan. Tog oss en promenics och sen stanade vi utanför Ulle´s café och åt lite mat. Åt en tornfiskbagett!
Efter det så gick vi en sväng till och sen gick vi tillbaka till bilen, åkte till brio för att kolla efter modellgrejer, men de hade inte det min going sökte efter så vi åkte hem till mig. Myste tillsammans (mer ingående tänker jag inte gå på det!). Böt julklappar och jag är bara sååååå nyfiken på vad det är i mitt packet:P

Efter att älsklingen åkte så har jag slagit in resten av de paket som ännu inte var inslagna, så nu är det färdigt!

Kom och tänka på det jag skrev ovan om det man kanske inte kommer att ha något att göra nu efter aktivitetscentret!
Ska köra ner till Väla någon dag och ta och kika runt om jag hittar mig en resväska där och sen kanske så ska jag in på nötbutiken (turkbutiken) och köpa mig lite nötter av olika slag. Slog mig nu att jag blev sugen på nötter konstigt nog:P Får se om jag tar med naza eller J, eller kanske båda två!!
Får se hur jag gör! Än är det inte planerat när jag ska ta fyrhjulingen och åka dit ner..

I morgon skulle jag egentligen haft sovmorgon, men jag ska hämta farmor och farfar som ska med tåget vid 8 tiden. Men men, så viktigt är det ändå inte för mig att ha sovmorgon.
Hade tänkt att vara med J å i morgon, men så blir det inte. Det blir tyvärr försent:/

Måste kila!

@~>~>~ Älskar dig ändå även om vi inte hinner ses i morgon;) ~<~<~@

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0