Torsdag!!

Hehe det är inte alltid meningen att man ska fatta allt heller Jocke:)

Igår så var det inte min turdag precis:( Först tappade jag en flaska med ett visst medel i badkaret så hela innehållet förstördes på bara några sekunder och flaskan köpte jag i förrgår och jag han bara använda pyttelite av den innan allt förstördes, så idag så får jag köpa mig en ny flaska:/ Åh så typiskt!
Sen så skulle jag hålla på med något i bokhyllan och då så trillar en av mina små glaskupor ner i golvet och går sönder:( Som tur var så behövede jag inte ta och dammsuga upp glassplittret och sanden utan det landade på en bricka på en gång.
Jag ville ha den där kupan kvar, men jag fick i alla fall en sak "kastad". Ska nämligen ta och städa bokhyllan ordentligt och slänga det som jag verkligen inte behöver ha kvar. Det känns som att det mesta är rena skräpet, massa onödiga papper, prydnadsaker som jag inte vet vad jag ska göra av dem med och sen har jag saker som jag inte har använt på typ 10 år som jag ska kolla igenom om jag ska slänga det eller inte.
Det kommer att bli en stor städning i alla fall nu efter jul, när jag äntligen har tid till att göra det.

Mormors spegel som jag håller på att syr på är snart klar, sen så har jag de där ansiktena kvar att måla färdigt, sen är det färdigt med det jag ska fixa innan jul...
Åh nej, kom på att jag ska göra 3 presentkort också, aja det går då snabbt!

Ska dammsuga hela huset sen när jag kommer hem och hade jag inte så himla ont i ena foten så skulle jag ha gått ut en sväng och ta mig lite frisk luft, känner mig så himla trött nu för tiden:/ I början när jag började på aktivitetscentret så var jag pigg på mornarna, men nu är jag trött.
Kan ju bero på två saker! Att man sitter framför datorn i drygt 3 timmar om dagen och att när väckarklockan ringer så stänger jag av den blundar en halvtimme och sen går jag upp.
Ja ni....

Det är lucia idag, minsta systerna ska vara med i hennes skolas luciatåg och hon är så nervös, men det kommer nog säkert gå bra. Håller tummarna för henne att hon inte svimmar utan står på fötterna;)

4 dagar kvar är det tills 19 vintrar har går. Vad kan detta vara för dag? Jo, Lisas födesedag, hurra hurra hurra :D Sen är det 365 dagar kvar tills man fyller 20:P
Jag kan egentligen fatta att jag är 18, snart 19, med tanke på att jag aldrig har varit ute på någon pubb eller krog, med min vän.
Har vara tagit nått glas cider när man har varit ute och ätit på restaurang med familjen. Det är liksom det enda man har gjort, sen så har man ju köpt sig en och annan cider från affären, men det tycker jag mer är som läsk. Det smakar inte alkohol av det i alla fall!
Sist som vi var på restaurang så bestälde jag och mamma in en varsin cider. Päron cider!!! Å den var itne så särskild god tyckte jag... Blä:/ Aja...

Längtar så till morgondagens kväll :D Det är linedancefest... Wihooooooooo eller rättare sagt Jiiiiiiiiiiiiiiiiihhhhhaaaaa :D
Så det kommer nog säkert att bli en hel del danser som man kommer att dansa:) Sen vet jag attt det är en från netlogen som kommer å, så jag får se om jag ser henne på dansgolvet:)
Mamma och jag sticker nog därifrån vid 12 någon gång på kvällen kanske, det beror på om läraren blandar danserna tillräckligt bra. Kommer nog säkert ta och göra samma sväng som vi brukar efter linedancen. Åka till MC´d och köpa oss 3 cheeseburgare och en cola och äta när vi är på väg hemmåt:)

Hm... Får se vad jag ska ha på mig i morgon. Jeans, skjorta och boots? Eller lite bekvämare, jeans, vanliga skor och t-shirt/linne. Får se!!

Åh nej:`( Kom nyss på att jag har ont i foten så jag vet inte hur mycket dansande det kommer att bli:/ Men jag kommer i alla fall att dansa tills gränsen går i alla fall, för jag ska ändå ha kul trots mitt besvär.

Aja, måste kila...


@~>~>~ Älskar dig sötis;) ~<~<~@

Kommentarer
Postat av: bowlingjocke

Får faktiskt ta och rätta dig här.. :p
Om 4 dagar så är det 366 dagar kvar tills du blir 20 år, då det är skottår nästa år.. ;);)
Men.. skitsamma.. hihi

2007-12-13 @ 17:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0