Tisdag!

Ja mamma jag sov bara 5 timmar igår natt. Somnade ju vid 1 och vaknade 6.

Igår så blev jag upphämtad utav J. Han hämtade mig utanför aktivitetscentret och sen så åkte vi till sta och tog oss en fika tillsammans på skånskans konditori. Han tog någon typ av kalspaderbulle med blåbär i och jag tog en cocostopp. Smarrigt! Satt där i nästan en timme och pratade om tatueringar, lumpen, helgen och en massa annat.
Fick en present innan vi åkte in till stan, men jag vågade inte riktigt öppna den:) bara för att han ville se min min:P, men jag öppnade den till slut! Jag fick en ring där det står love på:) Jätte gulligt:D Har haft på mig den sen jag fick den, men jag måste erkänna det känns väldigt konstigt att ha in ring där. Det var flera år sedan sist jag hade en ring på mig så det är därför det känns så konstigt.:)

Idag kommer farfar och morfar och hälsar på, vi ska gratta farfar för han fyllde år han också igår och sen ska alla fira mig och syrran. Syster ryster fyller år imorgon:)
Så då blir det hämt pizza och tårta.

I morgon så ska jag vara med naza på eftermiddagen efter aktivitetscentret. Ska se vad vi hittar på då:)


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0