Söndag kväll!

Nu har man packat sin resväska till dalarna. Ska ju vara där uppe från den 22 till den 26.

Blev färdig med min spegel igår, så nu ligger den i tvätten så att "hjälplinjerna" ska försvinna. Ska montera ihop den sen i morgon när den har torkat. Å ikväll så ska jag även ta och städa undan en hel del i mitt rum, äta mango kyckling (wihooo, super gott:P), duscha oixa lite med fötterna och sen så ska jag väl ta och bädda ner mig och titta på tv:)
I lördagsmorse så kändes det som att man fyllde år. Eehm kan erkänna att känslan var ifrån den dröm jag drömde. Men när man slog upp ögonen och tänkte efter så är det ju inte det den 17 än (i alla fall i lördags då).

Glömde säga en sak i fredags vad jag gjorde då!

Ha det!!!

Älskar dig:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0