Onsdag:)

Idag så skulle jag egentligen vara med naza men hon skulle göra en annan grej idag:/ Får de om det kommer någon dag som vi kan vara igen. Hon kommer i alla fall någon gång på eftermiddagen och lämnar en present, så jag ska passa på att prata lite med henne:)

Idag är det som vanligt aktivitetscenter och sen så ska jag in till stan för att kolla på t-shirtar på JC, var in på JC på eurostop men de hade inte den storlek som jag ville ha, får se om de inne i stan har de t-shirtar som jag kollade på på eurostop.
Efter det så ska jag till österskans för att kolla om jag har nått kvar på mitt busskort (värdekortet alltså), det plusbendlar för barn blev ju avmagniteserat för någon vecka sedan. Blir rätt sur om det har blivit borttaget det också för jag menar man kan ju inte direkt bevisa att man har något på just det kortet, med tanke på att det är ett värdekort. Var lite mindre än 100kr på det, men ändå:(

Finns inget jobb att söka idag heller:/ blir galen!!! Ibland så känns det som att man har valt en fel utblidning. Jag menar innan jag bärjade på gymnasiet så behövdes det en hel del barnskötare, men nu ser man inget alls av det. Det finns nått kanske nått i stockholm, men dit är jag verkligen inte beredd att flytta. Jag vill inte lämna halmstad, familjen eller min pojkvän. Jag har ingenting om jag flyttar enda upp dit, släkten finns ju i närheten, men jag vill inte flytta så långt igen. Flyttade ju från dalarna och ner till halmstad, det räcker för mig. Har man någon mil till och från jobb och halmstad så är det helt okej, men inte så långt!

men nu har jag i alla fall sökt ett jobb i Mellbystrand som affärsbiträde:P får se det går! Ska skicka det på posten idag.

Älskar dig:)


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0