Onsdag!!

Haha ja du Jocke, hemligheter måste man då ha:P Man kan ju inte dela med sig av allt personligt och allt annat som är hemligt eller hur?:)
Japp han klarade det!:) Å ja det känns konstigt att ha körkort, jag menar det har ju alltid varit föräldrarna som har kört en lite här och var och nu kan man själv ta bilen och köra utan att någon ska vara med och kollar på vad man håller på med. Om man gör rätt eller fel! Men det känns ändå super härligt nu när man har det, man är ju lite friare:P

Ja idag blir det en längre tid på aktivitetscentret. Slutar 2 idag dör att adecco kommer på eftermiddagen och ska prata. Å på förmiddagen så vet jag inte nå vad somkommer att hända. Har ingen aning efter som att jag var borta i fredags, så några ungdomar håller på med nått intervjugrejs som jag inte har en aning om vad det innebär. De smyger med papper hit och dit.... Aja får se idag i alla fall för idag är tydligen temat: Anställningsintervju. HJÄLP, vad är den innebörden?

Igår så var jag med Naza. Gav henne födelsedagspresenten, vilket inte var nå märkvärdigt alls tycker jag. Ett presentkort på Kicks bara, men men hon kan i alla fall köpa vad hon vill där inne, finns ju alltid nått som faller in i smaken i den affären.
Hade skoj hemma hos henne:) Snackade lite s*it och lite allvar. Känns gött att få prata av sig med henne och hon tycker nog detsamma.
Fick köra hennes mammas bil också för att hon ville se hur jag körde:P Hon har ju inte sett hur jag körde innan ju:) Hon tyckte att jag körde riktigt bra:D

Efter att jag hade kommit hem så låg det ett brev i trappen från amadeus kliniken till mig. Öppnade det med spänd förväntan.

"Bästa Lisa" stod det först, jaha tänkte jag och läste vidare. Åh vad f*n är det här. Fick ingén remiss för det här med mina fötter.
Besviken om inte nått!!!! Jag har ju liksom haft ett problem i 3år och sen så har det dykt upp ett till som kom för 1,5 år sedan och sen ytterligare ett som dök upp för bara några månader sedan:( Vill få bort det med deras hjälp för jag har försökt sj'älv, men nej då jag ska fortsätta med det som de hade skrivit upp på nästa blad i det där brevet.
Så ja, jag ska kämpa på, på egenhand, får väl la se hur det går. Å nu ska jag ge mig sjutton på att det ska veck en gång för alla, för jag vet inte hur länge jag har försökt på egen hand.
Aja!!! Måste sluta nu...

Ha det!!

@~>~>~ Älskar dig ~<~<~@

Kommentarer
Postat av: bowlingjocke

Fattade ingenting det du menade om det där med Amadeuskliniken.. :p
Kan tänka mig att det är friare att få köra själv. Det längtar då jag efter.
Har btw klarat sluttestet nu för B. Lärarna säger iaf att jag inte behöver göra det nå mer gånger, så nu har jag börjat att gå över till lastbilsfrågor. Det är inte så mycket svårare. Det var bara ett par nya frågor som jag inte alls hade fått tidigare.. :p

2007-12-12 @ 17:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0