Mig!

- Start -
- Ditt namn: - Lisa, kort och gott. Mitt mellan- och efternamn får endast mina vänner veta. Och personer i min omgivning. Jag vill ju inte ha en massa stalkers efter mig. Eller hur?
- Födelseår: - 1988
- Ditt födelseställe: - Avesta BB 
- Spelar du instrument: - Öö ibland
- Ligger Skåne i Sverige: - Ja
- Ditt mest överanvända ord: - Eee och Bah 
- Dina första tankar när du vaknar: - Låt mig få sova lite till, snäll:S
- Är du hungrig: - Ja, just nu!
- Vart befinner du dig just nu: - Framför dataskärmen på aktivitetscentret
- Vart bor du: - Halmstad
- Är du singel: - haha, nej verkligen inte:P
- Vilket land kommer du ifrån:- Sverige
- Din mobiltelefon: - Sony Eriksson K6530i rellativt ny:P (den andra jag hade åte ju ner i toan).
- Låt just nu: - Ingen aning, lyssnar på P3 populär
- CD i stereon nu: Billy Idol (någon av dem)
- Antal timmar sömn inatt: - 5
- Vem är snyggast: - Min älskling<3
- Höger eller Vänsterhänt: - Vänsterhänt :D
- Språk: - Svenska
- Vilka sjukdomar har du: Ingen
- Ditt mål i livet: - Vad sägs som leva dag för dag?
- Fobier: - Spindlar och trånga utrymmen
- Känner du en snygg kille: Ja, min älskling:) 
- Har du körkort: - Ja, klart jag har:P
- Brukar du svara på kontaktannonser: Har gjort det en gång, sökte vän:s 
- Äger du några vapen: nej inte jag
- Vilket stjärntecken är du: - Skytt
- Pepsi eller Coca cola: Cola självklart hallå! 
- MacDonalds el. Burger King: - McDÅNAALDZ
- Röker du: Nej aldrig!
- Sjunger du: -Ja men helst själv:P
- Duschar du dagligen: - Nej
- Den starkaste du vet: Superman
- Vill du gå högskola: - Får se!
- Vill du gifta dig: Ja. Nån gång i framtiden
- Kommer du överrens med dina föräldrar: - Ja oftast

- Utseende -
Skorna du hade på dig idag: -Lip
Kläder du hade på dig idag: Dagen har nyss börjat. hade en stor t-shirt på mig i morse
På kroppen mest nöjd med: Ögonen
Din sko storlek: 39 -40
Vad använder du just nu för jacka: Dunjacka
Favoritfärg på kläder: Svart
För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden: Eh... Vet ej
Tatueringar du har: - inga
Piercingar du har: 5 hål i öronen men det räknas inte, eller? 
Handväska eller liknande just nu: Axelväska (typ skolväska)
Har du glasögon: JA!
Vilka sorts läppglans använder du:Lypsyl :P
Hur ser din plånbok ut: - Svart

- Favorit -
Randigt, rutigt eller blommigt? Randigt
Ditt favoritord: Wohooo
Favoritmaterial på kläder: Skärp, men jag hatar det.
Ditt Favoritmärke: Peak, You know im a peak freak:P Nej då skoja;P
Favorit årstid: - sommaren
Favorit mat och dryck: - Mangokyckling och ris, cola
Favorit parfym: ralph lauren cool :)
Favorit ämne i skolan: - Bild
Favorit sysselsättning: Måla/rita ,vänner/pojkvän/familjen
Favorit favoritaffärer: Åhléns
Favorit byxor: - Jeansen från vera moda
Favorit tröja: Tröjan från Kapphal (trorjag att det var)
Favoritartist/grupp: Billy Idol
Choklad el. vaniljglass: Choklad
Gillar du när det åskar: Tja, det är mysigt:)

- Pengs -
Vad köpte du senast: Julklappar
Hur mycket pengar har du: över 6000kr

- Prat -
Hur svarar du i telefonen hemma:
Aa, Lisa!
Hur svarar du i mobilen: Aa, Lisa!
Ringer det mycket till dig: Nja
Ringer du mycket till andra: Nej
Vem ringde du senast: Mig själv (visste inte vart min mobil låg:P)

- Senast -
Senast kramat: Älsklingen
Sov du ensam: inatt? Ja
Vem sov du hos senast: Älsklingen
Vem sov hos dig senast: Eh ingen.

I den senaste månaden har du...?
Druckigt alkohol: Nykterist!
Tagit droger: NEJ!
Varit på dejt:Ja
Ätit sushi:Ja
Stått på scen: yes
Blivit dumpad: Nej 
Stulit något: nej

Sista ordet: Tack för mig!!

Kommentarer
Postat av: johanna

hej på dig =D

är du inte medlem i gratisbio ännu se till och bli
det då ! för vad passar bättre i december månad än gratis biobiljetter och present kort på de största kedjorna som tex hm vero moda dinsko åhlens kicks och många fler. klicka på länken nedan och bli medlem :) för varje vän du sedan värvar får du 200 poäng , och för att få en bio biljett behöver du 400 poäng :) 2 vänner = en biobiljett. något som man även ska kolla in är fliken där det står poäng , där ska du klicka in dig på olika sidor och sedan tjänar du en massa poäng på bara det. jag har precis tjänat ihop 80 poäng genom att bli medlem på sidor bara och inget mer. ville bara tillägga också att det är helt gratis. många kan känna att de kan luras med mera. men jag garanterar att det är gratis och behöver ni hjälp med något så är det bara att fråga mig.

här är länken ; http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=16563

hoppas du får en mysig jul och ett gott nytt år

2007-12-17 @ 11:07:31
URL: http://www.fjb.blogg.se
Postat av: Annika

Ehhhh... va?? Har din bror körkort?
Vilken bror? :P

2007-12-17 @ 14:26:23
Postat av: bowlingjocke

Har du körkort: - Nej, men min bror har :)
- Just det.. Vilken bror? :O :O

Mangokyckling MÅSTE testas om det nu är så gott :p. Hur gör man det? :p

2007-12-17 @ 16:46:47
Postat av: Annika

Har du sovit -5 h inatt`?

2007-12-17 @ 22:51:56
Postat av: bowlingjocke

Annika: Det hade du tydligen också gjort..

Ctrl C + Ctrl V

2007-12-18 @ 16:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0