Måndag:P

Haha ja gör du det Jocke de får nog något att tänka på vad de har valt för jobb:)

Ja måndag är det idag!
Har skrivit ett personligt brev till Blomdahl och ska söka jobb där. Blev intresserad och nyfiken utav det en av linedancetjejerna berättade om vad hon gjorde på det jobbet.
Skulle passa perfekt för mig, att få sitta och hålla på med småsaker och sätta in dem i förpackningarna.
Får se om jag får nått svar därifrån. kan inte skicka iväg det via deras hemsida härifrån så jag har mailat det till mig själv och ska skicka det när jag kommer hem sen.

Hm vad är det för dag idag nu igen? Hmmmm... :D
Ja det är ju min dag:P Se om den är på min sida bara! Har faktiskt glömt att önska mig en sak som jag alltid har önskat mig å ibland så burkar den slå in. Kan ni gissa vad det är?
Hehe nej, kanske omöjligt att veta för er, men det jag annars önskar mig är faktiskt.... Tro det eller ej, men.... Snö!!! Vill att det det ska singla ner lite snö på marken dag, men det kan ju vara försent att önska sig det nu. Aja dessutom så är det bara vädret som det hänger på ändå, det lever ju ändå sitt egna liv så!!!

Hehe det kommer nog inte att kännas att man fyller år sen när man kommer hem:) Mamma och mikael har redan gett mig både julklapp och födelsedagspresent för en eller två månader sedan. Å varför de gjorde det har jag ingen aning om.. Ehm mer än att mina systar har fått sitt i förskott för typ ett halvår sedan och tre månader sedan, men varför gav de mig i förskott också?
Aja, sen så när jag kommer hem så är jag bara hemma en timme eller nått och sen ska jag iväg och fixa en grej. Är nog inte hemma förän vid 3 tiden. Sen så vet jag inte om J kommer och sen så ska mamma på APt vid 6 tiden. Den mat som jag skulle ha önskat att få åt vi igår, men mamma vet inte att det var den maten som jag skulle velat att önska mig.
Det blir en rörig födelsedag, men lite frånvaro, både ifrån mig och ifrån mamma.
Aja så kan det vara ibland...

Somnade sent inatt:/ Kan nog bero på att jag låg och tänkte på några saker. Försökte faktiskt att inte fundera och tänka på de grejerna men det dök upp ändå efter en stund:(
Kan säga att jag somnade vid 1 tiden. 

Nej nu måste jag ge mig!!

@~>~>~ Älskar dig sötis ~<~<~@

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0