Fredag:D

Skulle uppdatera bloggen igår, men när jag var färidig med mitt skrivande så hänger sig allt:(
Men men!!!
Igår så var jag med älsklingen, han kom och hämtade mig vid aktivitetscentret och sen så åkte vi in till stan. Tog oss en promenad där och sen gick vi till Ulle´s café och åt lunch.
Efter det så åkte vi hem till mig och myste, tittade på film på youtube, pratade och myste;)
J stannade kvar över till middagen och efter det så gick jag upp och slog in de sista presenterna till julen.

Skulle ha varit med min going idag med men han skulle komma lite senare, så vi kände att det inte var lönt:/
Such, men jag och han fick en halv dag tillsammans igår:)

Nu på morgonen så har jag varit taxichaffis åt farmor och farfar som ska med tåget idag. Hehe det var precis som att vara taxichafför, med tanke på att man plockade in väskorna i bakluckan och hade passagerare som skulle hämtas och lämnas någonstans:) Ska jag bli taxichaffis i stället?

Usch, min mage kurrar och knorpar rätt rejält, så jag ska ta och äta nått snart!

Hehe jag fattar inte riktigt att jag tyckte att det var pinsamt att J hade läst min blogg igår:) Jag menar den är ju tillgänglig till onom också, likaså som den är tillgänglig till de andra. Men jag måste ändå erkänna att det är roligt att han läser den:) Du ska bara veta hur mycket du betyder för mig;)

God Jul & Gott Nytt År på er som läser:)

@~>~>~ En julkyss till min underbara älskling ;) ~<~<~@

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0