Dagen!!!

Tackar tackar Nina, Emma och Jocke :D

Till dig Nina! Spruan gick på lite mer över 1000kr och det är inte bara en spruta. Man ska ta den tre gånger så det blir liksom det priset x tre:/ Dessutom så var man tvungen att betala för att ta sprutan och jag betalade 500kr för det. Hoppas att det är en engångs avgift för att bara ta den, jag menar den är ju inte nå billig direkt.

Körde in till stan idag och parkerade i parkeringshuset. Å att få köra själv jick jättebra, kännsa faktiskt som att det går bättre utan att någon annan är med, så som någon körlärare. Gick bort till kliniken och satte mig för att vänta på min tur att ta spruta. Fick sitta i 10 min och vänta efter att jag hade tagit sprutan bara för att de skulle vara säkra på att man inte skulle börja må dåligt. Efter det gick jag till chokladbutiken och handlade lite till mig själv och pratade med expediten. Varför gjorde man det tro? Hehe ja man "känner" ju henne. Inte så jätte nära då men hon brukar prata med mig och mamma på linedancen. Det är därifrån hon är. Efter det så handlade jag julklappar, hämtade ut piller och sen åkte jag hem igen.
Köpte fika till mig och sen till eftermiddagen. Ska svänga in till J en stund och köpte fika till det. Lussekatter:P Hur gott är inte det?:S Gö gott:D
Ska köra bil till J:) en bra bit att åka;) Så skoj:P

Måste tyvärr ta och avsluta!

Ha det gött allesammans!!!

Love ya;)

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag tror jag vet vad det var för piller ;)

2007-12-04 @ 22:38:24
URL: http://nijna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0