Mina kära och få läsare, var så goda....

Ja, i och med att keramikkursen ännu inte har fått nått startdatum så har man då börjat med sin egen hobby hemma, men dock inte vilken hobby som helst eller också nått som inte ens liknar keramik.

Jag syr! Jag syr med min nyköpte symaskin (köpte den dock för drygt en månad sedan).
Jag syr små dräkter till fåglarna som andra köper. Tyvärr är det inte många beställningar som har skett men är uppe i 5 och har tjänat en liten slant på det :)
Är så skoj att höra positiv kretik om vad man har gjort till de som har köpt. De är glada, har tyckt att de har varit jättevälsydda och fint gjorda :D

Dessa är de som är populärast!




Har börjat sy hundkläder med, men inte vilka hundkläder som helst. Vill definitivt inte sy overaller till hundar!
Men sy täcken till dem gör jag mer än gärna :)
Har inte sytt färdigt på den som jag har påbörjat men ska nog bli färdig med den i morgon.
Kanske lägger jag ut den på tradera, nu när det är 3 fria säljobjekt som man kan lägga ut.

Ska även sy en riktig nåldyna med sen till mig själv men det får bli ett tillfälle längre fram. Har många tåtat att dra i nu så :)
Nej nu måste jag dra. TV dags idag sen typ 1 helvecka uppehåll från den:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0