Inte världens bästa dag!

Någon gång ska man ha den sämsta dagen också, vissa ljusglimtar finns det väl i denna dag, men det som hände i morse var inte alls så roligt. Tänker inte gå in på det mer än bara tala om att man känner sig en aningen orolig.
Det är någon annans liv, men man bekymrar sig ändå för personens inre.

Ja, bortsett från händelsen i morse så har kvällen heller inte varit så värst lyckad.
Försökta att skissa ner en örn på en duk, men nej, det blev bara skit.
Försökte att skissa ner en liten söt hundvalp som jag hittade och den blev med bara skit.
Gav ett till försök på en uggla, rätt okej, men ändå inte. Får väl justera när jag har lust för det och flyt.

Sen när jag studerade ansiktet som jag har gjort till en ev. cool grej så tycker jag att jag mesta dels har förstört halva ansiktet. Blä, blä och åter blä........
Ska hitta en bild med mindre hårda skuggor för jag gjorde det förra ansiktet för tog för hårdskuggar på ena sidan. Ja.........
Nej ska nog lägga ner mina försök för idag, måste ju ha lite kreativitet kvar till i morgon igen då keramikkursen är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0