Ensam hemma!

Nu sitter man ensam hemma. Jens är iväg till sin polare och ska mecka lite med golfen igen.
Så får se om det blir samma resultat som tidigare eller om det blir betydligt bättre?!
Vi inte längre hpppas för mycket!

Var till Svedala igår och var på ett 30års kalas. Bjöds på champagne som välkomstdrink. Fick jens champagne med sen när jag hade druckit upp mitt. Var inte så värst lyckat att få så mycket när man inte hade ätit något innan:SVar lite jobbigt!
Men sen blev det kort därefter mat. Kall fläskfilé och kycklingbricka med en massa frukt och grönt och potatisgratäng som var gudomligt gott.
Den lilla yrseln jag hade innan försvann rätt snabbt, skönt nog.
Sen bjöds det också på en gräddtårta med färska hallon på och tror det var jordgubbssylt innuti. Den tårtan var riktigt smarrig:) Hemma gjord med var hon som fyllde år!
Vi åkte runt 9, 10 därifrån och var hemma runt 11 tiden och gick och lade oss rätt så på en gång.

HMC har börjat flytta nu och nästa vecka så ska nog hela HMC vid sjukhuset vara flyttat till de nya lokalerna.
Är riktigt stor ute i det nya och tror nog det kommer funka bättre där ute med större ytor att röra sig på.

Jobbar fortfarande på HMC och älskar det jag gör. Är så skönt att komma till samma ställe flera dagar i rad. Har varit ifrån dagisbiten i över ett halvår nu. Känns lite trist men ändå skönt, för jag har känt att dagisbiten inte alls är min typ av grej. I alla fall när jag vikarierade som barnskötare, hade man haft fast på ett dagis eller under en viss period så kanske det hade varit något helt annat men jag har liksom haft någon dag hit och någon dag dit på olika dagis så är inte så konstigt att man tappat sugen eller vad man nu ska säga.

Vet inte vad jag ska hitta på idag. Ska nog bara ta det lugnt tror jag, försöka slappna av lite!

Ska hem till mamma och hämta min syster i morgon för vi ska iväg på ett privat ärende sen efter att jag har slutat för dagen^^

Ha det gött alla!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0