Vampire diaries

Fick min klänning idag, van och betalade den igår på aktionen på tradera igår och fick den redan idag. Snabba bud:) Hon fick en varm rekomentation av mig i alla fall. Är så glad över klänningen som kommer ursprungligen från VILA. Passade perfekt med! Nu ska man bara bli lite brun så kommer den att bli så mycket snyggare :D
Lyckat köp på endast 123kr!

Ikväll blir det te och bänka sig framför TVn och titta på vampire diaries. Är så inbiten i det att man inte kan missa ett enda avsnitt!
Denna serie är bättre än Buffy och vampyrerna. Spike som var med i denna serie som favorit har nu byts till vampire diaries Stefan:P



Kommentarer
Postat av: Sara

SV: Hahah aa eller hur! :D Nej det är inte jag, hittade den på en annan blogg och tänkte direkt på mina frukostar :D <3

2010-05-03 @ 19:33:02
URL: http://fotoiblodet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0