Ullared dag!

Jupp vi har nu kommit hem från en dag i Ullared.
Kom till g-kås kl 11 och fick stå och vänta i 30 eller 40min för att komma in. Var så fruktansvärt mycket folk där inne!
Hittade allt vi behövde förutom färgpatroner till skrivaren. Köpte mig ett par byxor som bl.a arobic byxor, jogging och running byxor. En running jacka blev det med, riktigt snygg tycker jag. I övrigt hittade jag inga kläder alls. Är så tråkigt att man inte hittar nått i klädväg där, vill ju ha nya kläder men icke då...:(
Hela alltet gick på 2400kr med jens grejer med. Väl behövda grejer!
Är mycket nöjd med dagen fast man fick stå och frysa ett tag:)



Nu så ska man packa upp alla påsarna :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0