Mycket jobb i morgon!

Har jobbar undan ganska mycket under veckan som gått men nu kom det in en hel drös med hjälpmedel, så nu så är det helt fullt där allt avreggas och en hög till på ett annat ställe.
Blir gött att jobba imorgon, nu när man vet att man har mycket att göra:D

Har funderingar på att byta teleoperatör. Är dyrt det jag har nu och jag har telia! Ringde tokmycket billigare med 3 innan så ska gå tillbaka till det. Väljer jag 3 igen så får jag stå ut med att ha dålig teckning..
Men men, ekonomin går före nu så.. Om ni som har mitt nummer smsar mig före så ringer jag upp er!
Vet inte när detta byte inträffar!

Budade på tradera innan idag och vann budgivningen. Kommer att få hem en klänning på fredag eller på måndag. Hoppas att denna passar bara, men det tror jag nog. Valde storlek S och i klänningar i andra fall så måste man ha en mindre storlek. I alla fall för mig! Sitter ofta inte bra. Hoppas denna sitter bra bara!



Kommentarer
Postat av: mamman

Snygg... :) Och mitt nummer vet du.. :P

2010-04-28 @ 21:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0