December i korthet!

16 december så postade jag alla 12 hand gjorda julkort och lär nog komma fram i morgon eller i över morgon.
17 december grattades man av alla nära på min födelsedag. Min farfar hade med födelsedag den 17:de :P Fyller samma dag han och jag^^

19:de kom johan och therese hit och vi gjorde julgodis och gjorde ljus och det blev lyckat. Grattade fia, syrran min på födelsedagen med. Fia fick (innan de åkte till utomlands) en sjal som var skit fin:)
20:de som är idag då så grattades jens mormor på födelsedagen, var hem till dem och firade med julskinka och vörtbröd. Gav henne en bukett med vita blommor.
21 och den 22 jobbar jag och den 23 är jag ledig och jens med. Ska till mams då och sen åker vi alla utan pappa upp till dalarna och firar jul där.
Kommer att bli en go och kall vinter i år:P Me love även om det kanske gnälls ibland över hur kallt det är men ja, det visste man från i höstas! Kommer ni ihåg hur rönnen hängde i de stora klasarna?

God Jul
&
Gott Nytt År
på er allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0