Kortfattat om de 4 dagarna!

Har alldeles precis raderat allt det som jag har skrivit för dagen! Allt det som skulle sammanfatta alla de fyra dagar som jag inte har skrivit. Funderar på om varför jag skriver om mitt privatliv! Å varför skriver jag det så detaljerat och delar med mig det till alla som har hittat den här sidan? Visst jag skriver ju inte allt som handlar om det jag gör, tänkar eller på det som jag funderar på att göra, men allt kan jag heller inte skriva, saker och ting är mer personliga. Å ja, jag skulle vilja skriva om allt det som händer och vad jag tänker på, men fingrarna vill inte skriva ner det! Där tar det liksom stopp! Adrenalinet eller vad man nu ska säga att man får när man är helt inne på att skriva måste liksom saktas ner... 
Så som för nån dag sedan, jag babblade på om sånt som andra egentligen inte bryr sig om! Den dag som jag skrev om mina svärmorstungor, om hur stora och hur många de har blivit. Vem är det som vill ha reda på det?
Skulle kunna skriva ner varenda helg i detalj men jag kan bara inte! Det är liksom inte viktigt för vem som helst att vet vad jag och J har hittat på helgerna eller vad jag och familjen har hittat på under de helger som jag är med dem eller på vardagen. Huvudsaken är att jag vet vad som har hänt! Frågar någon så talar jag om då!

Alla mina bloggar har mesta dels handlat om vad jag gör om dagarna och det kommer jag att fortsätta med, men inte i detalj. Kortfattat! Å det här 4 dagarna som jag inte har skrivit om, ja de får vara!
Kan säga att jag jobbade i torsdags, åkte hem till J på kvällen (och var hos honom till söndag eftermiddag) och väntade på jobb på morgonen i fredagen men det blev inget!

Det som är för personligt är och kan också vara en hemlighet!

Nu ska jag hoppa in i duschen och lägga mig och titta på nån film eller se som det finns nått kul på tvn.
Ha det gött så skrivs jag säkert mer imon!

@~>~>~ Älskar dig snygging;) ~<~<~@


Kommentarer
Postat av: bowlingjocke

Jag känner igen mig i det att man ibland kan skriva lite väl personligt och vissa detaljer som är helt onödigt för andra att veta.
Att blogga är ju att skriva ner ens tankar, men dock till en nivå som man själv känner att man vill att andra ska läsa. Ibland kan det vara så att man inte riktigt tänker på att ett tiotal (eller nåt :P) kan komma att läsa det man har skrivit sen.

2008-03-03 @ 16:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0