Måndag!!!

Nu börjar de vanliga dagarna igen. Inget flaxande och farande till något speciellt plats och jag har ännu inte planerat något speciellt än. Ska ringa och boka en tid idag och sen så ska jag också ta och försöka få lite ordning på mitt rum. Ni vet det som jag har skrivit om rätt länge, att ta och rensa bort det som jag inte längre använder eller behöver. Varför ska man ha det kvar? Det tar ju en massa onödig plats i mitt lilla rum.

Hur jag kommer att göra till helgen har jag ingen aning om heller. Familjen åker till stugan denna helgen och kommer att vara hemma nästa helg.
Å jag hade från början tagit och tänkt att jag skulle åka till stugan nästa helg, men nu har jag ingen aning om hur jag tänker ta och göra.

Nej nu ska jag ta och söka lite jobb.

Älskar dig:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0