Fredag och lite skoj!!!

Jaha då har nästan en halv dag gått!
Har snytit mig minst tio gånger i morse:( Ätit frukost och gjort mig iordning.
Lånat bilen och tog en sväng med den till eurostop (orkade inte ta bussen, ska ju ta den om några timmar så)!
Köpte äpplen, refill till 3 och nässpray.

Fasen vad nervös jag är just nu. Tänk om bussen dit jag ska blir försenad och jag missar nästa buss:S Missar jag bussen så får jag sitta och vänta på att älsklingen ska komma och hämta upp mig. Å då får jag vänta i minst en timme och lite till:/ Å det är liksom inget härligt väder heller att vara ute i:(
Aja, får se hur det går, har i alla fall packat mina grejer in en mycket mindre väska. Trodde inte jag skulle få plats med det där i men jo det gick:D  Så har jag lust (om jag missar bussen) så kan jag gå hem till J så kan jag göra det, men jag tror inte jag tänker göra det ändå. Det regnar ju och blåser! det är ju typ 4 km om inte mer från det stället jag ska hoppa av och ta nästa buss. Jag menar jag har ju gått från stan och enda hem när jag inte har orkat väntat på bussen, som jag eventuellt har missat, fast å andra sidan. Detr var ju strålande väder då, fast varmt, nästan plågsamt utan vatten...
Aja s*it samma!!! Jag får si...

Ska lämna över en present från mina föräldrar idag, eller två är det faktiskt:)
J hinner inte läsa detta före jag lämnar över det så jag kan redan nu tala om vad det är han ska få:)
Han ska få en kokbok med runt 2500 recept och en 7 sortes kakbok. Han och jag kan hitta nått nytt och roligt i dem och göra någon gång:P

Hm se vad man ska ta och käka idag då!!!
Skafråga syrra nvad hon tänker käka, kanske äter samma som henne eller så äter hon samma som mig.
Hon börjar sent idag. Kl 1 börjar hon:)

Lyssna på denna:P
http://www.youtube.com/watch?v=yVBB2upbVys

X)

@~>~>~ Ses idag going;P ~<~<~@


OM DITT LIV VAR EN FILM, VAD SKULLE SOUNDTRACKET VARA?
Såhär går det till:
1. Öppna dina låtar (iTunes, Winamp, Media Player, iPod, etc)
2. Sätt den på blanda
3. Tryck på play
4. För varje fråga, skriv sången som spelas
5. För varje ny fråga, tryck på "next" knappen.
6. Ljug inte.


Öppning: Babyface - U2

Vaknar upp: Bli hos mig - Dina fest Deejay Jay (Haha:P)

Första dagen i skolan: Big blue note - (med någon country artist).

Förälskar sig: Searching for love - Peter Jöback

Slagsmål: O helga natt - Tommy Körberg ( HAHA du måste skämta XD)

Gör slut: Everything I ever do - Jag själv som sjunger :P

Bal: The dead next door - Billy Idol

Livet: Luxuirous - Gwen Stefani

Nervsammanbrott: Rockin´robin - ?
Åker bil: Put your hanss up for detroit - Fredde le grand

Tillbakablick: I who have nothing - Peter Jöback

Bröllop: En dag på stranden - Tomas Ledin :P

Födsel av barn: I don´t have to wonder - Garth Brooks

Avgörande strid: For an angel - (Nån Body Burn låt)...

Dödscen: Faye - Skylar  Blue

Begravningssång: Love labours on - Billy Idol

Eftertexterna: Kiss me deadly - Billy Idol


Kommentarer
Postat av: Emma

snor den där låtsaken :P

2008-01-27 @ 20:49:41
URL: http://klorofyll.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0