Segt!!!

Det har varit en sån seg dag, i alla fall på förmeddagen! Teori på datorerna på trafikskolan enda till 12 sen pallade jag inte med det mer och kände verkligen hur magen kurrade av hunger. Näst intill illvrål:P

Måste erkänna att det blir nog vinterjacka rätt snart! Känner hur snoret rinner i näsan så fort man kommer innanför dörren. Och man känner verkligen hur det drar kalluft genom tröjarmarna. Sen så drar man upp västens dragkedja enda upp till halsen för att inte det ska bli så kallt åt halsen. Vill inte bli sjuk, inte förkyld i alla fall. Orkar inte med att gå runt och dra in snoret hela tiden och snyta sig så att man blir alldeles fnöskig om näsan. (Stackars näsa egentligen som får stå ut med alla smällar).

Idag så fick jag ett sms ifrån älsklingen om när han senast ska kunna flytta in i sin nya lägenheter:) Ännu en dröm som är uppfylld för min älskling;)
Han frågade mig sen om jag vill hjälpa honom med möblerna. Var tvungen att ta och fråga honom vad han menade med det. Jag menar det kunde ju betyda vad som helst! I alla fall så skrev han att jag fick hjälpa honom med att möblera och fixa ihop prylarna. Hehe blev riktigt glad när han skrev det!:D Vill så gärna hjälpa honom:)
Fast jag var orolig innan om jag skulle hjälpa honom att välja möbler, men så var det inte. Pjuh!! Det är inget illa menat alls med det att få hjälpa honom att välja möbler, men det är hans lägenhet och jag vill liksom inte lägga mig i. En första lägenhet är något personligt och det är där man ska spendera väldigt mycket tid i och lika så är det ju med möblerna, de är ju dem som man ska leva med länge tills de slits ut eller helt enkelt vill byta stil. Möbler, lägenhet, växter, bilar, ja det mesta är personligt! Så det var bra att jag inte behöver vara med och hjälpa honom med vilka möbler han ska köpa och inte köpa. Det är hans grej! Fast jag vill ju gärna vara med i ett litet hörn och hjälpa honom att sätta ihop möblerna;)
Min älskling skulle bara veta hur glad jag blev när jag fick den frågan?:D Visst inför hans eller andras ögon så kanske det inte är någon stor grej av att bli glad över, men jag är ändå glad:P

Sen så har jag och minsta + pappa varit iväg och handlat mat för veckan. Väldigt lite mat, men men...
Mormor, mamma och moster är på G-kås och är ute och ränner bland alla kläder och billiga godsaker som delvis är rätt onördiga. Jag vet inte hur många gånger som jag har kommit hem med saker som jag inte ens har använt en enda gång. Helt onödigt! Så sist när jag var där så lyckades jag i alla fall hålla fingrarna i styr:P Inte en enda onödig pryl:D en klapp på axeln! Tackar och bockar;)
Så nästa gång som man är dit så ska man också försöka hålla fingrarna i styr!:)

Sitter just nu och MSNar till Jocke samtidigt som jag skriver här:P
Ska läsa kommentarerna som jag har fått och sen så vet jag inte vad jag ska hitta på förän dalafolket kommer hem;)

@~>~>~ Älskar dig GÖÖÖ mycket;D ~<~<~@

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0