Lördag!!!

Hehe ja du emma det fick man verkligen:) Knepig tjej den där blondinen är, hon har ju haft en massa kommenterar som när helt knäppa.

I går var det linedancefest! Jättekul hade jag:P Dansade kanske runt 20 danser och försökte lära mig en och en annan ny också:)
Vi kom hem vid 12 tiden inatt och somnade direkt efter att jag hade laggt mig i sängen. Hehe smsade J innan jag lade mig, men jag fick inget svar så han hade säkert redan somnat eller så var han med någon polare. Aja!!!
Har nyss vaknat och har försökt sonma om men det är rent hopplöst, är egentligen trött men jag kan inte sova
:/
Men men ska titta om det finns nått att se på tvn snart.

Denna helgen blir en stughelg. Se vad man kommer att göra där. Länge sedan sist ju!

J ska med sina polare till Väla och handla julklappar:) Skulle faktiskt också vilja göra det med naza någon gång, men jag köper ju inga julklappar, jag gör ju de själv. (Handgjort).
Får se till nästa jul för då lär det nog bli att man köper nått i stället.

J har redan köpt en födelsdagspresent till mig och jag är så nyfiken. Tydligen så har han aldrig sett mig bära nått sånt på mig.
Vad kan det vara? Sa till honom att han inte fick berätta nått mer, för jag kanske luskar ut vad det kan vara.
Vill se vad det är i stället:)

Tre dagar kvar är det till födelsedagen och 4 dagar kvar till 4 månadersdagen :D

Nej måste sluta nu! Ni får ha det en trevlig helg!!!


@~>~>~ Älskar dig från topp till tå;) ~<~<~@ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0