Deppdag!

Jippi jaho hallå!
Nej fy sjutton har världens deppdag idag och det är då verkligen inte bra:(
Har tänkt på en massa hit och tid men vill bara släppa allt och gå vidare till nått annat.
Tänker bland annat på min golf, hur fasiken jag ska göra med den?
Sitta försöker är att ta hem Jens polare och dra ner till Falkenbergs skrot och leta efter delar till en -81.
Ska fråga på nån verkstad med och kolla vad de tar för att lufta bromssystemet, men det är bara det att jag maåste kunna virda de där nipplarna som är igenrostade.
Spyr spyr spyr..... Är så trött bara.....
Sen börjar mina veckor ta slut här med och vill veta snart om jag får flera veckor här på HMC med.

I allmänt är jag orolig för saker och ting och trött.
Tröttheten är antingen för massagen, men fattar inte att det ska spöka till så mycket i kroppen i en hel vecka?
Eller så är det för att när man vaknar och går upp nu mera så är det mörkt.
Blåsigt och jävligt väder och regn visstids.

Skit att det ska vara just idag:`( Ska ju träffa Nadia över en fika dag och vill inte vara så här....

Usch

Kommentarer
Postat av: Annika

Bestäm dig bara.



Kolla upp bilen... eller sälj den...



kramar om

2009-09-24 @ 15:08:10
Postat av: Sasha ♥

Tack =)

haha,okej ;b

2009-09-26 @ 18:15:42
URL: http://gordiyevska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0