Så här ser veckan ut framöver!

V22

Måndag så ska jag vara ute och köra på eftermiddagen
Torsdag så ska jag vara på HMC på förrådet och jobba
Fredag -"-

V23

Måndag så ska jag klippa mig
Sen har jag inget mer inplanerat.

V24

Måndag så ska jag och jens till Höganäs och grilla någonstans där med medlemarna i fågelföreningen.
Onsdag så bär det ner till Lund och ska på studentutsläpp där för jens syrra och sen hem till Jens föräldrar och äta studentmiddag.
Torsdag så kommer moster, mormor och morfar ner :D
Fredag så blir det studentutsläpp för min syrra och morfar fyller år. Mormor, moster och morfar kommer troligen hem till mig och jens och hälsar på.
Lördagen så blir det studentfirande av sofia med hela släkten. Sen kommer den andra delen av min släkt att troligen å hälsar på mig och jens.
Söndagen så bär det av till Värnamo och ska fira pappas kusin som tog studenten på fredagen så som min syrra gjorde.
V25-30
HMC jobb

V31-32
Ledig och ska upp till dalarna då där någonstans:)

V33-36
HMC jobb sen där efter så vet jag inte vad som händer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0